U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 8, 2017

Jamuan Raya 2017 @SK Taman Melawati 2

As salam...

sepanjang bulan syawal hari tu banyak jugak menerima undangan rumah terbuka..
kalau weekends tu tak lekat rumah kekdahnya!!dan sudah pasti tak dapat nak hadir semua undangan sebab tak sempat...dengan jalan jammed... huwaa..huwaa..stress okeh drive masa weekends bulan syawal!๐Ÿ˜ข

sekolah kesayangan aku jugak tak ketinggalan menganjurkan jamuan raya dengan kerjasama pihak kantin, pibg dan bkgk...
meriah sangat dan makanan so banyak!



cuba tengok dak Aish ambk gambar memang muka sokmo tak semenggah..ada yang tanya kat previous entry dak Aish dah pandai baca ke?jawapannya masih belum pandai membaca...umminya tak berapa rajin sangat nak mengadap..sila salahkan umminya...๐Ÿ˜


hangkut semua anak beranak datang beraya senang umminya...cuma jenuh jugak nak melayan si kecik tu risau jugak kang dia lepuk2 anak2 orang lain..bukan boleh pecaya sangat tuh...๐Ÿ˜ 

actually makanan meriah dan banyak..
tapi serius tak sempat la nak snap2..
setakat 2 gambar atas tu je yang sempat aku snap..yang lain semua ehsan kawan2 yang snap dan bagi kat whatsapp...hahahaha


sate menu wajib...
nasi minyak pun ada!
itu je ye yang sempat snap..mata aku tangan aku ni dok mengawal je dak Aish..risau jugak sebab bila dia main dengan anak2 cikgu yang lain..plus dia kenal pulak budak tu..dia suka bergurau2 kasar sikit..risau aku weyhh!kang dia sepuk anak orang tak ke naya!

okla..malas nak tulis panjang2...๐Ÿ˜“
tempek gambar jela sebab tak banyak sebab aktiviti2 yang lain selain dari bergambar...kahkah

gang satu meja!!blurry tapi letakkan aje...
with kak rose (kanan) dan kak fizar







last but not least my beloved family without husband (kerja!)

kul 10.30 ahkak dah gerak balik sebab dah tak berapa nak sabar dah dengan perangai dak Aish..๐Ÿ˜ 
balik rumah jom tido!!!

until we meet again in 2018...inshaAllah

1 comment:

Yana MIB said... Reply Comment

meriah betul jamuan raya sekolah...blk rmh mesti lena tido..sbb kekenyangan...hihi