U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 13, 2017

Susu Kambing ETSUMELL Choco Oat Boleh Membantu Memberi Tenaga Anak Berpuasa

Alhamdullilah sudah separuh ramadan kita berpuasa..
sekejapan aje kita dah nak menyambut aidilfitri.. 
korang dah siap ke segala persiapan raya?
alhamdulillah ahkak dah setel tapi itu pun dah masuk ramadan baru siap...😌

tahun2 sebelum ni kalau diajak shopping time berpuasa rasa macam tak larat manjang...
memang kalau boleh nak melepek aje kat rumah..
tapi tahun ni rasa bersemangat aje..
ajak shopping 45x pun i is ok aje..kehkeh!
kenapa tetiba bersemangat aje nih!!!
anak2 pun siap boleh tolong ummi dia jemur kain..
boleh tolong sapu rumah...kemas rumah..
tanpa rungutan tahuk!😍..hahahaha

psssttt...korang nak tahu ke RAHSIANYA!

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


serius susu kambing ETSUMELL perisa choco ni rasa dia sedap!dak Aish pun minum sebelum pergi tadika even tak puasa pun!hehehe

selain daripada sedap..ia juga merupakan makanan sunnah untuk membantu anak berpuasa dan kekal bertenaga sepanjang bulan puasa ni inshaAllah..

selain rasa choco yang sedap.. ia juga membantu anak2 ahkak lebih kenyang untuk tempoh masa yang lama...sebab ada OAT makanya anak2 mendapat khasiat serat daripada OAT itu sendiri dan sekaligus perut anak2 mampu kenyang dengan lebih lama..inshaAllah anak2 pun takdela merungut lapar ke apa sepanjang puasa ni...

selain itu, DHA, Kismis dan Madu yang terdapat di dalam kandungan susu kambing ini membantu meningkatkan EQ dan IQ kanak2...

terdapat juga GAM ARAB untuk menguatkan imunisasi badan ibu dan anak agar mudah mengelakkan penyakit..so apalagi uols parents out there...bolehla minum sekali!

kita minum dulu!!!aish cakap susu ni sedap la ummi...memang sedap pun..aku pun minum sebelum tidur malam tuh!
bukan setakat mampu memberi kenyang yang berpanjangan aje... susu kambing oat ETSUMELL Choco ini mampu :-

  • menurunkan kolestrol
  • mengurangkan risiko hipertensi
  • tinggi antioksidan
  • mencegah perkembangan kanser payudara
  • mencegah diabetes
  • meningkatkan sistem imunisasi tubuh
  • mencegah obesiti

bahan-bahan yang terdapat di dalam susu kambing oat ETSUMELL choco nih...

bukan kanak2 (setahun ke atas) aje yang boleh minum..
orang dewasa dan warga emas juga digalakkan untuk minum susu kambing ETSUMELL nih...

peminat tegar susu kambing ETSUMELL perisa choco nih...

korang...jangan risau...susu kambing ETSUMELL tiada pewarna dan bahan pengawet ye!

info : pihak HQ Etsumell sedang mencari stokis/agen/dropship seluruh Malaysia untuk mereka yang ingin menambah income boleh roger 

untuk pembelian dan pertanyaan:
HP : 6011-23451742

Happy Fasting Everyone!

1 comment:

lia ummiirfan said... Reply Comment

Cam sedap je tu. Perisa coklat lagi. :)