U Click Me...I Click U Back

Monday, October 17, 2016

SEKETUL #ZaraAdilla

As salam...

sekarang ada seketul budak yang baru masuk je dalam family Hj. Abdullah...hehehe


sekarang dah 2bulan lebih ni makin geyam sangat tengok dia tau!


ko tengokla dia tuh...kemahen hah main ayaq liur..menyembur aje...dah la putih selepuk...gigit kang nak tak?dah la banyak naw roma...hahahaha..macam anak orang Arab...


eh...muka aku plak yang nampak seketul...
masa ni mama dia belum habis pantang lagi...masa ni zara payah tidur sikit...nak kena polok camtu baru tidur...


ni gambar semalam...nak ke semenyih tengok progress rumah aku...tau zara ada kat cheras sebab baru balik dr JB..nyinggah la nak tengok dia punya pasal...ichh..putih sampai tokummi dia nampak hitam dah hah!

budak ni kan dia pandai dah mengekeh..agah ke gomoi ke suka je manjang..tu yang geram tuh...


semua tokummi dia je enterframe dalam ni...kehkeh...jangan korang muntah sudah!

Zara Adilla ni cucu husband aku ye..yang ke-6..tak pasal2 i dapat tittle #tokummi yang vogue...#sambilflipshawl

4 comments:

Falsya said... Reply Comment

Comelnyeeeee..voguenye tok ummi iye..;)

mama tisya said... Reply Comment

comei baby..mmg vouge tokummi

eima said... Reply Comment

gebu .... tok ummi cun .... cucu bulat tak mcm 2 bln .... nampak besar

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

omey nya iyerrr...