U Click Me...I Click U Back

Thursday, September 29, 2016

Kakak Tersayang Dak Aish

As salam

lama tak sembang pasal dak Aishkan?
eh..dia dah besar dan sangat panjang akai..
suka menyebai tu masih ada lagi perangainya...
tak hilang dah kot...hahahaha
benda tak boleh buat mesti nak menyebai...

cerita pasal kakak tersayang dak aish opkos kakngah..
kakngah memang paling banyak sekali jaga dak aish
sampai sekarang la..sebab pagi2 memang tak hanta dak Aish kat pengasuh pun..abah dia akan jaga lepas bagi sarapan semua baru abah dia gerak kerja...sebelum tu hanta dulu dekat pengasuh


dari kecik lagi memang ke mana2 pun dengan kakngah dia..


bestnya tentang fb bila dia selalu keluar kat memories gambar2 lama...menggamit sungguhkan?
tadi gambar ni naik bolehla jadikan bahan entry baru hari ni...kehkeh...


and kakngah's still dak Aish favourite sister...
kalau kakak..nak basuh berak pun ya ampun....berkira!!!

krikkkk...krikkk...

4 comments:

Nieyl said... Reply Comment

Singgah sini...
biasanya mmg anak kedua paling rapat ngan adik²...

mrs kayrul said... Reply Comment

Sayang kak ngah sgt tu

Diana Rashid said... Reply Comment

Tu nanti kalau sapa2 buat Ais,kakngah mesti emo lebih..ahhahah sebab ada pengalaman macam tu..

nor azman said... Reply Comment

Bertuah adik ada org jaga..hehehe