U Click Me...I Click U Back

Wednesday, August 17, 2016

Rasa Nak Picit2 Je!!!#$%&&**I(

As salam...

aku dah 2 hari tak sihat..tak tahula kepala aku asyik sakit je...macam darah rendah aku menyerang balik nih...mikir hal sekolah pun ye jugak..mikir perangai2 cikgu pun #sakithati jugak..malas sebenarnya nak mengadu domba kat sini..aku tau ramai cikgu2 sekolah ni yang baca blog aku...

tapi icchhh..rasa nak picit2 je muka cikgu tuh...eh geram betul aku...kalau tak nak jadi cikgu berenti jela senang kot...menyusah orang je!!!

penat sebenarnya jadi guru relif ni..penat layan karenah cikgu2 yang macam2 peel nih...tahun depan aku nak mohon dekat boss dah tak mo dah buat relif..aku rasa penat sangat..masa aku banyak terbuang melayan kerja ni..biar aku tumpukan pada murid2 jela...penat dah weyhh...tiap2 hari sakit tengkuk!!

aku memang tengah marah ni!!!rasanya dah cukup bersabar dah nih!!!

7 comments:

Nieyl said... Reply Comment

singgah pagi...
bykkan bersabar ya..
istigfar byk²..semoga boleh meredakan kemarahan tu..:)

Amanda Suria said... Reply Comment

Sabar cikgu..sabar..jom pi makan McD jom..release tension tu...

Julia Johari said... Reply Comment

Okey kak azrine tengah marah...julia faham sangat cikgu relif ni macam mana...beban tugas...stress...cikgu yang sepatutnya semakin mengambil kesempatan...nasihat julia utk akak...cari motivasi kak...please lumurkan diri dengan motivasi.

Nanti akak relaks sikit

eima said... Reply Comment

SABAR2 .... FUHHH2

Myra Jay said... Reply Comment

Bila kita buat sesuatu yg kita tak suka, memang kita akan cepat rasa marah kan..
Sabar selagi termampu, tak mampu meletup lagi susah.
insyaAllah pasti ada hikmahnya nanti.

Falsya said... Reply Comment

Mmg betul tgh marah kak rine..sabar ye kak rine..

Nurul Hamimah said... Reply Comment

Kalau dulu mase cikgu sandaran...mangsa cikgu relief cikgu sandaran la...sabar ye kak