U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 16, 2016

Kakak Alyaa Already 15 Years Old

As salam...

fuhh..hari ni jadual penuh...
masa free yang secoet cepat2 makan kat kantin...risau pulak perut masuk angin kalau bertangguh makan...

pastu teringat eh hari ni 16 Ogos..
kakak punya birthday la..
kita wish2 jela..nanti gaji ummi banje makan...kehkehkeh..


oh...ini budak perempuan perangai dia ko tak boleh nak jangka okeh..bad mood pun suka..buat lawak pun suka..kompius aku dengan perangai dia..memang totally bukan aku punya perangaila..entah ikut sapa entah...lols


Selamat Ulangtahun Kelahiran Yang ke15 Kakak...semoga redha Allah sentiasa mengiringi kakak selalu...dan Abah, Ummi, KakNgah,Kakcik dan Adik semua sayang kakak!!!

Study for your pt3!!!

7 comments:

Jamil Hashim said... Reply Comment

dah besar remaja...

eima said... Reply Comment

happy besday kakak ....
anak dara dah ... comey lawa mcm mak dia

mama tisya said... Reply Comment

15thn dh ank dara tu...slamat hari jadi..smoga jd ank yg solehah..and good luck utk PT3

Nieyl said... Reply Comment

singgah petang...
Dah anak dara dah ya....
semoga menjadi anak yang solehah..Amin...

Norhayati Mohd Isa said... Reply Comment

Sanah helwah si cantik manis..

Falsya said... Reply Comment

besau dh kakak..baya anak buah falsya..hehe..cantik mcm ummi...;)

Nad MamaZN said... Reply Comment

hepi bday kak long!