U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 7, 2016

#YusufIskandar - Gambar2 Anak Lelaki Hanis Zalikha dan Hairul Azreen

As salam...

kebanyakan artis suka sangat nak sorok rupa anak depa yang baru lahirkan?
biasanyala..katanya nak bagi nampak eksklusif la..tapi hak memasing la kan?

sebab ada yang ikut cara orang2 tua...
reveil selepas 7 hari bersalin...

tapi bagus jugak hanis zalikha dan hairul azreen..awal2 lagi dah reveil rupa anak mereka dekat laman sosial...




comel dan putih betul yusuf iskandar
suka nama yang diberi kebetulan pulak aish pun ada iskandar kat belakang...hahaha
nak jugak!!!

TAHNIAH untuk mereka berdua!!

5 comments:

Norhayati Mohd Isa said... Reply Comment

Comel sungguh anak mereka tu CA..
Ada artis memang tak kisah pun..
Tunjuk jer muka anak tu :)

Amanda Suria said... Reply Comment

comelnyaaa..sedap nama anak mereka...nampak besar kan anak diorang...tahniah buat Hanis dan Hazrul

safurara said... Reply Comment

omei angat iyer tuuu~

Nad MamaZN said... Reply Comment

yusuf iskandar, aish iskandar.. sama comel sama ensem jek ;)

Falsya said... Reply Comment

Comellllll...;)