U Click Me...I Click U Back

Sunday, February 21, 2016

Eina Azman Dapat Anak Kembar

As salam...

Alhamdulillah...Eina Azman selamat melahirkan bayi kembar lelaki dan perempuan pada Jumaat lalu..



Mereka tiada niat dengan sengaja merahsiakan tentang mengandung anak kembar tetapi dengan niat nak memberi kejutan kepada peminat dan ahli keluarga mereka..

Apa2pun alhamdulillah dah selamat pun bersalin..
TAHNIAH untuk Eina dan suami..
Semoga membesar dengan sihat...
Dan selamat berpantang untuk Eina...

7 comments:

syawalsimpsons said... Reply Comment

seronoknya kembar..rezeki dia kan kakak...

lieyalatif said... Reply Comment

patut perut die besooo semcm kan....syoknye dpt kembar laki pompuan...leh cuti lama sikit lepas nieh.....


ehemmmmmm tingin gak nak kembarrrrr hik hik hik

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

rezeki sangat.. muda2 lagi dah beranak anak kembar.. sepasang lagi tu.. mesti seronok :)
Tapi satu je tak suka.. muka fake dia tu tegang sangat cocok2 huhu

Julia Johari said... Reply Comment

Wauuuu ini mmg best...dpt anak kembar...alhamdulilah

eima said... Reply Comment

tahniah ... seronok la sekali beranak dpt trs sepasang kan

kathy jem said... Reply Comment

tu la happy tngk dorang dpt baby sepasang.. ^_^

SHERWIEYNA MUZZAWER said... Reply Comment

Alaaaaaa bestnyaaaa kembar!