U Click Me...I Click U Back

Wednesday, January 6, 2016

Wordful Wednesday ~ Apa Yang Tak Sama??

As salam...


sesaja belek album lelama dalam fb...
pastu terfikir nak buat collage gambar anak2 aku masa derang baby...
bila recheck balik ..sepesen je sebenarnya...
bila dah besar je jadi beza dah muka..
ada gelap..ada yang cerah sikit..ada yang putih...
macam2 kaler ada...hahahahaha

tapi yang kompem..
mata semua besar2 gabak...
ikut mata aku mostly la...

yang aku noticed...anak2 aku selang2 bentuk badannya
kakak (anak sulong) masa baby badan mantap
mai kat kakngah (no.2) dah kuruih...
mai kakcik yaya mantap balik..
datang pulak si boboy ni kuruih balik...
pesen badan tak tembam la...
takpe2..yang penting sihat..
syukur alhamdulillah...

sorang dah tingkatan 3
no. 2 tingkatan 1
kakcik tahun 2...
dak aish je belum aku hanta sekolah sebab tunggu 2017 baru hanta...

sekejapan je semua besar...
lelama sunyi la hubs aku balik...
dah takde anak kecik dah nak kelek2....
hahahaha....

5 comments:

eima said... Reply Comment

aisy kumbang nan satu .... encem mcm ayah die

Falsya said... Reply Comment

mesti akak rindu kan time dieorg baby2 dulu bile tgk gambau2 nie..falsya skang nie suke tgk balik video2 qisya time baby..rindu sgtttt..hehehe

SHERWIEYNA MUZZAWER said... Reply Comment

Selamat tahun baru!

lieyalatif said... Reply Comment

ya Allah rin...boleh buat entry gini...rinduu woooo zaman budak2 ni baby2 kan.....rindu sgt2....lieya pun suke tgk pic dieorg mase baby...eh ade ke mak yg tak suke tgk anak mase baby2 ahahahahaah.... budak2 ni mase baby tembam die lain mcm....tu yg rindu sgt2 tuh...

Yana Libra said... Reply Comment

besar2 dah ye semua...boleh tmbh baru kak..hehe