U Click Me...I Click U Back

Thursday, January 21, 2016

Apabila Cikgu2 Vogue Bertugas Sebagai AJK Masjid

As salam....




setelah 2 hari tidak bersiaran...
rindu sangat nak bercerita dekat sini...
apakan daya...
serius weyhh...banyak koroje...
maklumla awal2 tahun nih...
balik rumah malam kul 9 dah tumbang tak hingat apa...
sebab tak biasa tidur siang...dengan dak aish kaco lagi...
tunggang langgang sikit hidup minggu ni
sebab pengasuh dak Aish masuk ward...denggi
semoga cepat sembuh ye yumi...
*****************************************************************


last friday sekolah aku ada buat sambutan maulud nabi peringkat sekolah...
dan ada perarakan dari sekolah ke masjid al-hidayah sebelah sekolah kami je...
tugas aku ajk makanan di masjid...hehehehe


murid-murid SKTM2 berkumpul sebelum berarak...


ajk masjid yang vogue the vasss...#muntah
otw nak ke masjid al hidayah...
tugas kami mengagihkan makanan untuk murid2 yang berarak..
so kami gerak awal2 dulu untuk susun2 makanan dan minuman kotak atas meja...


posing dulu sebelum memulakan tugas yang penting...
kahkahkah...pentingla sangat khennn...




cikgu2 cemerlang semua nih...hahahaha



murid-murid SKTM 2 sedang berarak...sambil mengalunkan selawat ke atas nabi s.a.w





murid-murid dah sampai...
tugasan bermula...


berkerut2 kening hah..busy la kekononnya...
krikk..krikk...


lai..lai...meh..meh..sapa nak air kotak semua perasa ada...
hehehehe


selesai tugas mengagihkan makanan...
kami...

v
v
v
v
v
v
v

selpiahla apalagi..
cikgu cikgi dengan selpie memang dah ngam sangat...







udah2 la tuh...mohle kita masuk ke dalam...
dengan ceramah topik kisah nabi muhammad s.a.w


suasana dalam masjid al hidayah





ceramah dari ustaz jemputan...


ucapan aluan dari GB SKTM2...
handsome okeh...hahahaha


selesai majlis kami balik ke sekolah dan memulakan sesi pembelajaran seperti biasa....

al-tamat...

9 comments:

lieyalatif said... Reply Comment

skrang byk betul musim denggi kan rin...kat putraya ni pun byk kes..smapai dah on balik fogging tiap petang....mudahan pengasuh anak rin sihat cepat dan dpt kembali bertugas jaga anak2 rin balik....tapi denggi makan mase gak nak betul2 kuat balik tu....in sha Allah...

sekolah anak2 lieya baru arini sambutan maulidurasulnye rin...sekolah rin cepat jugak yeak....seronok tgk...teringat zaman sekolah dulu....

Suriaamanda said... Reply Comment

Rindu suasana zaman jadi murid2 sekolah rendah...tak mungkin berulang kembali kan...

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

gitu rupanya bila cikgu2 berselfie.. semua comel2 belaka

Julia Johari said... Reply Comment

Cikgu...ada kosong lagi tak...ni Qaiser ilman nak masuk kelas cikgu azrine hehehhe...meriahhhhhhhhhh ye sambutan...suka tau tgk cikgu2 sekarang vogue...cantik2 je semua

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

musim panas mula lah denggi menular...
Ramainya murid yg hadir ya Rine.. amboi cikgu2 pun kemain selpi2 hihi

eima said... Reply Comment

SAKAN CIKGU2 SELFIE .. TAKDE PLAK SEKOLAHA ANKA KU BUAT SAMBUATAN MAULIDUR RASUL .....

ameris said... Reply Comment

wahh meriahnya..

Diana Rashid said... Reply Comment

Tengok cikgu lelaki baju hijau.Over tau!!hahah..

Yana MIB said... Reply Comment

riang ria sgt cikgu..kalah ank murid..haaa comel tau cikgu vogue ^_^