U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 3, 2015

Cuti Mana Tuh?

As salam...

Tajuk mesti win...
Baru syiok korang nak klik kan?
Hahaha..



2-3 hari ni dok kg hubs kat Pokok Sena..
Lama dah tinggal rumah hubs kat sana..
Semalam sampai pukul 8malam..
Habis 1 rumah kami cuci bersih..
Pastu memasing tidur terbongkang..
Bayangkan rumah tinggal since raya hari tu..
Pastu bila nak balik jenguk asik tangguh2..
Last2 tunggu cuti sekolah jugak...

Dah balik sini banyakla aktiviti..
Jalan rumah sedara..
Makan nasi kandar mabeles..
Padahal KL pun belambak...
Tapi nak jugak fefeling tourist jugak..
Kohkoh...

Penang panas okeh..
Panas sangat..tahap lecak ketik...
Hahahaha

Tapi syiok sebab pagi tadi basuh baju..
Semua kering...kehkeh..

Okla penat ceq type pakai hp..
Ni baru nak pi cari lunch..

P/s : gambar atas tu aku main snap2 je...bkn rumah kami....hehehe

8 comments:

Rizziela said... Reply Comment

syoknya balik kampung..duduk rumah yg suasana kampung ni.. memang haven.... rindu suasan kampung

Falsya said... Reply Comment

bestnye kampung..tp time tengahari tuh yg mcm payah sikit sebab panas..tp kalau malam, sejuk xyah pasang ekon pun..heheehe..

nadiah hanum said... Reply Comment

oooh kampung hubs rin kat pokok sena yer..kami pon orang penang jugak..hehe..

cik hani said... Reply Comment

kat Penang makan sedap orang cakap...
Dulu ke Penang masa study trip..enjoy sangat

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

i is suka utaghra pasai pa.. kat sana banyak makanan sesedap.. hihihi

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

walaupun orang kedah, besar kat kedah tapi serius sejak jadi anak rantauan ni kalau balik kampung sekali sekala dah jadi macam pelancong. Seronok kalau boleh jelajah sana sini

Amanda Suria said... Reply Comment

setuju memang Penang panas terik...

Yana Libra said... Reply Comment

laaa, ingatkan rumah kg sendiri gmbr tu...tertipu den..huhu