U Click Me...I Click U Back

Thursday, November 19, 2015

Malam Graduasi Murid Tahun 6

As salam...



untuk pertama kalinya murid2 tahun 6 dapat merasai pengalaman berkonvo  dan berjubah..
alhamdulillah rezeki murid2 tahun nih....
organised well by PIBG dan guru2 tahun 6...
buat malam Ahad baru2 nih....



bertempat di dewan terbuka SKK Taman Melawati 2
 

siap dengan sportlight bagai.....
kerrrrlaasssss ko nyahhhh!!!


mula2 sampai wajib posing2 dulu..
sebab dah tau sangat lepas2 nih memang takde dah nak bergambar2...
sebab dah makan..dah lemau...
mata kompem mengantuks
kohkohkoh...


pastu tak habis2 dengan selpiah kami cikgu cikgi....
memang semuanya giler bergambo...pantang on kamera....

 


terus jadi kanak2 sekolah balik...
#adaakukisahgituhhhh

pastu group photo pulak...
#gelengkepala

yang syioknya gambar2 cikgu2 je banyak
gambar murid2 memang takde snap2 sangat sebab dorang awal2 dah kena beratur untuk masuk dewan....
gambar anak sendiri pun nan hado...
 

peneman setia ummi...
dak Aish tak boleh usung ke sana ke mari dah...
so kakak dengan abah dia jaga kat rumah...
krikk..krikk....


sambung posing lagikkkk bebehhh!!





ok...mohla masuk dewan..
cikgu2 pun berarak jugak masuk dewan..
memang rasa sangat macam tengah bergraduasi....
serius!!


bergego2 gambar sebab malam...





korang layan gambar ajela...
malas nak caption2 bagai....
kehkehkeh






alahai anak dara aku....kakngah
tahun depan sekolah menengah....
 




al-tammat....

18 comments:

Falsya said... Reply Comment

wahhh bestnyeee kak..meriahhh sungguh...kan best kalau zaman2 dulu2 lg dh ado cenggini..hehe

syawalsimpsons said... Reply Comment

seronoknya kakak..nampak happening

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

skrg ni seme dah buat majlis graduan kan.
kat ofis ni pun selalu ada sekolah sewa amphiteater kiterang utk buat majlis camni.
setgh sekolah siap buat sampai ke hotel yer.
Kita dulu tak merasa.. hihi :D

Wawa Yusoff said... Reply Comment

dahsyat betul anak-anak sekarang eh kak rin. meriah dengan majlis graduasi walaupon baru dajah 6. awak dulu paling minima pon tunggulah diploma baru baru dapat sarung jubah :p

Salina Johari said... Reply Comment

meriah nyer....comel belaka cikgu2..Sal singgah sini...

Ana Fatihah said... Reply Comment

Meriahnya majlis graduasi adik2 tahun enam nih. Saya dulu takde graduasi pun habis sek ren. Hihi

lieyalatif said... Reply Comment

mmg meriah lagi grand rin...seronok murid2 yg dirai...sekalung tahniah buat rin dan kawan2....mmg cemerlang penganjuran majlis graduasi kali nieh.....rin pun lawoooo...

Rizziela said... Reply Comment

Bestnya.. skg x mcm dulu

Dulu2 nak merasa pakai jubah tunggu masuk U dulu..sekarang ni budak2 tadika pun dah merasa pakai jubah kan

Tapi atleast bagus gak..utk semangat anak2 berusaha lebih keras utk mencapai impian pakai jubah tu..mesti yg x dapat pakai jubah terasa..so dia akan berusaha lebih lagi utk memakainya tahun depan..insyallah

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... Reply Comment

Beruntung budak2 sekarang ni CA..
Darjah enam dah majlis graduasi ni..
Memang meriah sungguh sambutannya tu CA..
Cikgu2 pun seronok..

eima said... Reply Comment

CIKGU SIAP SEWA JUBAH LAGI TU .... SELSMAT MAJU JAYA KAK NGAH

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

gempak.. dah macam konsert Mariah Carey kau! hihihi
zaman kita dulu tak ada meriah macam ni. lepas ambik result balik je rumah..

ameris said... Reply Comment

meriah betul!!

Nafira usof said... Reply Comment

cikgu pon pakai jubah. syok nyee..
tumpang rezeki anak2 didik. hehehe

seraa rose said... Reply Comment

untng budak2 skrg drjah 6 dah ada mjlis graduasi ya..

SHERWIEYNA MUZZAWER said... Reply Comment

Wah wah seronok dan happy je semua ye.

Suzie Yusuh said... Reply Comment

cikgu2 pun sekali pakai jubah. hehe
masa sekolah rendah dulu tak ada pun konvo bagai ni. best student sakarang ni..hihi :)

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Woww meriahnya! =D

ayu Ismail said... Reply Comment

Meriahnya..sekolah akak buat gak..tp simple jelah