U Click Me...I Click U Back

Tuesday, November 3, 2015

H.I.B.E.R.N.A.T.I.N.G.


As salam...




apabila SAPS tak boleh nak log in...
tak boleh nak isi markah...
makanya hari ni semua guru2 kelas jegir2 mata nak markah...
huwaaa...nangis...sebab markah ada yang dah isi dalam saps..
tapi tak boleh nak print...



7 kelas hari ni isi markah guna manual..
satu kelas ada 40 murid..
#nangistepipintukantin



10 comments:

Julia Johari said... Reply Comment

Fuhhhhhhhhhhhh....pastikan ada makanan disebelah masa marking paper exam ye kak...kalau tak lagi stress hahahha

cik hani said... Reply Comment

Payah jugak kalau sistem ada poblem..

LM said... Reply Comment

Huhu sadis

Moga urusan berjalan lancar dan siap sempurna rine.

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

nanges lah sepuas2nya.. kalau lapar gi makan kat kantin ya.. hihihi

nadiah hanum said... Reply Comment

kesiannya kat cikgu-cikgi semua...
Be strong yer Rin...

Aty_Fared said... Reply Comment

pheewww..bertabah lah kak.. kawan saya cikgu pon merungut bende yang lebih kurang sama..saya tak paham..tapi saya tengok die kemahen stress lagi..

Ana Fatihah said... Reply Comment

Wow.. Life tanpa teknologi. Hihi :)

Diana Rashid said... Reply Comment

kawan saya kat sini ada cikgu sorang kak..dia kata kalau tanda kertas , sampai kat kertas yang dapat markah o mesti raasa sia2 je tanda kertas dia..hahaha..

Falsya said... Reply Comment

Member falsya yg cikgu pun duk komplen bende sama..hehe..bertabah ye kak..;)

LYAfrina said... Reply Comment

huhu..bertabahlah cikgu2...
tgk kakak lya y jd cikgu pom dh fhm sgt...