U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 15, 2015

Nampak Lawa...Nampak Lawa...DIA PAKAI

As salam...

telefon ummi dia la...
apa lagi...
habis penuh dengan gambar2 depa selpiah manjang...
krikkk...krikkk...sungguh!!!

22 comments:

YieN said... Reply Comment

hat kecik tu comei betui :)

Amanda Suria said... Reply Comment

hehehehe..anak- anak kan...nak2 plak kalau gegel..memang ini je la kerjanya....sama macam anak dara SA

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... Reply Comment

Salam kenal,
Anak2 perempuan macam tulah..
Pantang jumpa HP..
Berselfie jer lah kerjanya..
Samalah dengan anak dara akak dua orang tu :D

Akak follow #1195, jemputlah ke blog kecik akak ye :)

Inani Hazwani said... Reply Comment

Hahahah, comel :)

lieyalatif said... Reply Comment

hahaahaha anak2 zaman skrang rin...selpie mmg jadi habit dah....jadi mangse tipon kite ler kakakakaakak....sabor le rin....asalkan tak upload kat mane2 sudah...

tapi lawak laa tajuk entry kali ni rin...tak memasal lieya dok nyanyi hahaahahahahha

LM said... Reply Comment

Hehehe.. Kan? Bila anak guna penuh gambar mereka

anez zamri said... Reply Comment

comel belaka dah anak dara dah ha

eima said... Reply Comment

cepat la penuh hp ummi ye ...hahahahajgn kate anak dara akak tu je anak dara kami ni pun tah ape2 die amik gambo ...kipas la montot abg die la ..kaki berbulu mama la ....asal boleh je ..pastu tgk dah 3-4 ratus keping die amik .... hahaha

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

memangggg.. budak2 ni kalau ada hp sendiri pun dia mesti nak ambil hp omak eh punyo.. hihihi

Wawa Yusoff said... Reply Comment

mesti jenuh nak delete gambor diorang kan sis??
hehehehe. tapi gambar2 gini lah yang boleh buat ummi dia senyum sorang2 tgk phone.. :)

Julia Johari said... Reply Comment

hahahhaha mujur Qi belum meniru mcm ni lagi kalau tak mau yer umi dia 44 kali istigfar...kalah mak ko hahhahahhaha...comel anak2 akak...tp tetap masuk blog tau haaaaa tu sebab menjadi motif diorang ni hahahha

nabila sarah said... Reply Comment

Salam kenal,
Anak2 perempuan macam tulah..
Anak dara saya pun sama
Pantang jumpa HP..
Berselfie jer lah kerjanya..

klu nk tambah rezeki jom join bersama2 saya
http://www.mybcworld-sida.blogspot.my

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

HAHAHAHAAA..comel. iklan "nampak lawa nampak lawa dia pakai NV" Ni anak anak saya sukaa. Siap tiru gaya lagi..hehehe

SEO Expert Pakistan said... Reply Comment

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/

SEO Expert Pakistan said... Reply Comment

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/

SEO Expert Pakistan said... Reply Comment

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/

LydSunshine said... Reply Comment

MEsti henfon ummi dia ada kemre yg boleh bagi gambar nampak lawa kan? Seronoknya selepi bersama adik beradiks. heheh.

Diana Rashid said... Reply Comment

hahah....anak perempuan memang macam tu la...anak saya siap buat video lepas tu bagitau suruh letak kat youtube..amboih sangaat..hahah

Diana Rashid said... Reply Comment

hahah....anak perempuan memang macam tu la...anak saya siap buat video lepas tu bagitau suruh letak kat youtube..amboih sangaat..hahah

Elya Roza said... Reply Comment

ingatkan pakai NV sis..heheehhehe

Falsya said... Reply Comment

Ummi pakai enfon canggih n gambar lawa mesti la selpie pakai henfon ummi..hahaha

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

hehehe..kemain yer selfie.. ikut sapa tah..heee..larikkkkkk