U Click Me...I Click U Back

Friday, October 2, 2015

Kompem Bertambah2 Nasi...Pastu Diet Ke Laut...

As salam....



sapa suka makan sambal sardin???



aku kalau masak ni anak2 aku makan bertambah2..
tak angkat2 dah kepala...


plus nak masak pun tak sampai 20 minit kot....


krikkk...krikkk...


cerita pasal sardin pun boleh jadi entry...



aku busy!!!!!!!!!!!!!!!!


k...babai!!!!!

11 comments:

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

memang sedap..buat pepedas dan masam2.
Aaa..suppose TTC cam kami tk elok makan menda camni.
Tapi..mana buleh tahan.. mmg plan esuk nak buat..nak makan ngan nasik lemak..heheeee..

CikNaa said... Reply Comment

haah betul kak..dengan nasi panas, telur dadar.. laki bini sama2 kekenyangan abiskan seperiuk nasik! kekeke.

Julia Johari said... Reply Comment

pantang nampak lauk kt entry julia terjah tempah jadikan bukti...nampak sgt suka sardin hahahha

Nad MamaZN said... Reply Comment

tak abes kuah dia ciccah ngan roti. makan tgh malam sebab lapo, pastu komplen berat naik haahahaha..saya la tu :P

seraa rose said... Reply Comment

haha.. sebab tu jgn masak sesuatu yg blh membangkitkan selera..

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

asben saya suka sangat la sardin tin ni saya pulak naik jemu kalau selalu sangat makan hahahah

eima said... Reply Comment

NI PUN FAV KITE ... SEDAPNYE .....

eima said... Reply Comment

OH LUPA ADIK ICHA PANGGIL IKAN SOS TOMATO ...KLU SEBUT SARDIN DIE TATAU

Diana Rashid said... Reply Comment

sama dengan anak-anak saya..kalau masak sardin kena masak nasik lebih..heheh

Falsya said... Reply Comment

Part nie mmg falsya setuju..lauk yg simple sesgt tp boleh wat makan berulang..kene pulak makan ngan nasik panas2, ade telur dadar, kicap skit, haishhhh, kalau ade lauk lain mmg xpandang dh..

LZ - The Blog Owner said... Reply Comment

Saya pun suka sardin masak sambal.. Sedap..