U Click Me...I Click U Back

Thursday, September 3, 2015

Abam Aish Iskandar In The House

As salam...


lama dah tak cerita pasal anak bongsu kesayangan nih..
dah makin beso...
makin panjang akal..makin nakal...makin banyak cakap..
makin bekeng...eh semua la makin ke depan...
hahahaha 



kalau tengok air muka dia kat atas tu nampak manis jekan
tapi jangan memain tuh...
selalu jadi abam kawasan...
semalam aku bawak dia pegi bank...
dia punya suara je keluar...
pastu ada la budak2 kecik...
habis dia kacau nak jadi kawan...
memang terlebih ramah...
kalau jumpa orang memang siap..."hai...hai"
ko ngase??
#jangankataikutramahmacamaku

sound awal2 sebab im not that ramah....hahahaha


alhamdulillah dak Aish dah memang tak bf dah...
dah takde gesel2 mintak pun dah...
makan pun dah banyak..
kalau tengok dulu dengan sekarang lagi berisi sekarang...
makan nasi lemak 2 bungkus dia sorang....pfffttttt.
memang everyday kena makan nasi...
kalau makan roti dia suka roti  gardenia yang coklat + kismis tuh....
boleh habis setengah bungkus sekejap aje...
ko suapla apa pun memang telan je mamat nih...
badan je camgitu jugak....
hehehehe



hari tu kena tinggal dengan aku 5 hari...
rilex je aku tengok dia..
cuma pantang abah dia lepa tak nampak kat mata 
dah mula cari abah dia...
tapi sekejap je...
lepas 3-4 hari ni dah takpe dah...
dah manja balik dengan aku.... 



21/10 ni genap la dia 3 tahun....
time really flies...sekejap je anak kecik dah nak jadi anak beso...uhukkk...
korang jangan suruh aku beranak dah...
cukupla kot 4 anak...alhamdulillah sangat...
bagi chance la kepada mereka2 yang masih muda...
sebenarnya seronokkan ada anak ramai....
kan??






9 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

beso dah hero sorang ni.. kejap je rasa..

nur anis said... Reply Comment

seronok tengok perkembangan anak ni kan kak... saya baru anak sorang.. :)

athi FATHIYAH said... Reply Comment

hi aish
lama x nampak
hensem skrg.

MamaAliya said... Reply Comment

haritu nampak akak dekat 7e dengan anak bujang kecik tu.hihi

Fuza Musa said... Reply Comment

Ramah ikut Umi
Handsome tu ikut akak Fuza Gojes dia tuh
Hahaha

eima said... Reply Comment

aah perasan mmg k.ri dah lama tak cerita pasal aish

berjaya juga kan wean off die kan ...

tp mmg putih gebu la aish ni cam ayah die

Falsya said... Reply Comment

kejap je..tau2 dh 3 thn dh..

ayu Ismail said... Reply Comment

dah besar ni mesti makin encem

Nurul Aula A'Akif Fadzil said... Reply Comment

hahahha cute nya diaa…
takpa ramah ramah. senang bernetworking penting tu


Lelaki pun suka kulit putih melepak?