U Click Me...I Click U Back

Monday, September 7, 2015

64kg...???Parah!!!

As salam...



dilemma berat badan dah makin naik balik....
masa puasa tu dah turun jugak 3kg.....
hmmm..3kg aku macam celah gigi je kot...


krikk..krikk...


ada yang cakap mana ada gemuk...
tapi aku taula badan aku memang dah gemuk...
dan bila tengok cermin rasa menyampah!!!
pastu mulala cari baju kaler gelap2 nak cover kegemukan...
hadehhhhh!!!!



bila tengok diri sendiri dalam gambar...
rasa nak nangis guling2....
menyampah!!



huwaaaa!!!!




selepas raya baru2 ni..
baru sempat 2x je joging dengan hubs...
takde masa sebab aku tengah busy sangat...
tambahan lagi nak akhir tahun..
anak aku nak exam UPSR...
memang level stress agak tinggi...
aku memang tak boleh stress...
kompem aku makan aje untuk nak hilangkan stress aku..
serius!!!



memang kena diet sebelum jadi lagi parah....
#macammasalahnegarapulak

16 comments:

safurara said... Reply Comment

kak! huaaaaa sama lah kita kak, 64kg, jom lah kak diet sesamaaaa~

Mila Hilas said... Reply Comment

hehe..sbrnya kan kalo nk diet ni kite xblh sebut2 tau..selagi disebut selagi tu x jadi diet..baik buat secara semulajadi..InsyaAllah menjadi..kita jgn terlalu fokus dgn perkataan 'diet' tu..ekeke...

Mimie_Zatun said... Reply Comment

sama la dgn mimie. Lepas raya terus mencanak naik berat hahaha

Falsya said... Reply Comment

hanya kite je yg tau badan kite gemuk ke x kan kak rin..org akan nmpk kite kurus tp mata kite nmpk kite gemuk..badan falsya pun dh naik dh..jom diet sesama kak rin..ehhhh, hahahaa

Rai OurKizuna said... Reply Comment

takde la nampak gemuk pun kak..berat tulang agaknya..

saya kalau stress tak boleh duk diam.. kalau tak jadi lagi stress..

Mama Zharfan said... Reply Comment

Jom dïet.me pun parah ni

Nad MamaZN said... Reply Comment

nampak ok je kak.. hehehe

Rizziela said... Reply Comment

x per..masih cantik

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

kita mempunyai masalah yang sama.. orang cakap tak gemuk ok je kita tengok diri sendiri Ya Allah macam penguin je. Saya pun lepas bln puasa turun 2kg tapi rasa macam tak puas hati nak turun lagi 2kg. nak kena tunggu sampai puasa tahun depan gamaknya boleh maintain tak berat sekarang sampai tahun depan utk pastikan tahun depan kurang lagi 2 kg menjadikan diri ini lebih yakin tampil berdiri depan cermin tanpa rasa sedih. hahahaha... erkkk.. saya tengok akak ok je tak gemuk

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Nak join the group. Tp nk ckp gak rine x nmpk besar pun dgn berat tu

LM ni 158 cm je rine. Berat 58 kg ni buat diri merana sakit tumit. Klu ckp nk diet org meluat tp mmg merana tumit dan lutut sakit. Nk sujud rukuk sgt bisa. Sedih sgt

eima said... Reply Comment

seksi la ...dan montok la ... bila kite nk macam ni ni

hamizah che mat said... Reply Comment

jom diet berjemaah. huhu
JOM FOLLOW SAYA

Nurul Aula A'Akif Fadzil said... Reply Comment

kita serupa.. tapi sikit tu 64kg tak berat mana
takpa sempat tu kontrol..


Lelaki pun suka kulit putih melepak?

amal said... Reply Comment

manadee akak gemuk. cun la!

Raihanah Ahmad said... Reply Comment

berat saya maintain sejak lepas raya. ni baru nak mula balik program diet #cinchprogram

LydSunshine said... Reply Comment

Tahniah sbb yakin mndedahkan berat Rin. Saya lg berat drpd Rin. Dulu masa bujang, bert tak penah lebih drpd 50. Tapi bila usia dah masuk 30an ni, mmg agak mencabar nak turunkan berat kan? Kalo turun sikit, pastu naik banyak.