U Click Me...I Click U Back

Wednesday, August 5, 2015

Selalu Terjadi Dekat Aku!!!


As salam...

macam biasa jadi kat diri sendiri je nih...
hahahahaha



macam aku bukan aku yang hilangkan...
maklumla bila dah ada anak dara 2 orang tuh
asik la dok mengebas yang ummi dia punya..
end of the day...kita nak pakai 1 kerongsang pun takde...
padahal setiap kali aku beli je..
aku mesti beli sorang 5 ketul...
tapi hilang jugak especially si kakak...
kalau kakngah dia pandai jaga barang...

krikk...krikk sungguh!!!

16 comments:

Julia Johari said... Reply Comment

Akak mmg perempuan mcm tu hahahha, setiap tahun beli kerongsang, pastu hilang, patah pin lah, pikir kena tukar barulah ahhahahhahahah donia2...juju pun sama hehehhe

eima said... Reply Comment

hahahaha semua org kot gitu ... tapi kan kak ... aku je tak gitu kot ....
sbb aku cuma ade 3 je keronsang ... beli 2-3 set ...pastu pakai sampai buruk ... tercabut batu je patah ke ape ke.... baru buka set baru ... hahahaha
so hari2 ai pakai keronsang sama je ..... kuikui

ameris said... Reply Comment

mmg biasa cani rine. xde anak pompuan besar pun sama je mama dia yg hilangkan. hahahaha

CikNaa said... Reply Comment

hahaha..sama! pagi tadi jarum peniti..tinggal satu je..haihhhhh

Mimy Hamid said... Reply Comment

kak..hehe sy juga.................ada 2 je tinggal ni

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

masalah yang sama berlaku kat ramai pompuan hahahaha

Falsya said... Reply Comment

rasenye ramai yg ade masalah nie kak..sebab falsya pun salah sorang dari yg ramai tuh..hahaha..beli kemain byk smp dh xde hari esok dh bak kate somi..tp sudahnye yg tinggal nnt 1 2 jer..pelik betul..mana pegi tah yg lain2 tuh..magik sungguh..hehehe

Nad MamaZN said... Reply Comment

hahaha..! sama la kite :P

lieyalatif said... Reply Comment

hahaahh same dengan rin oiiii!! mujur kat opis lieya ni tiap jumaat ade jualan murah2...keorangsang mmg murah2 laaaa... rambang mate dibuatnyer.... tapi tu laa balik2 yg tu jugak di pakainyer kakkakakaakak....

LYAfrina said... Reply Comment

hahaha..sama la...beli punyalah byk...last2 seketol je tgl

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Kita sama..! Selalu jadi mcm tue jugak.. Cmne hilang tak tau la...hehehe

Nurul Aula A'Akif Fadzil said... Reply Comment

hahhaah samaaaa… kalo tak tertanggal pin maknanya hilang delima mommy bertudung hahhaa

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Hehe blh bayangkan. Kat umah ni ank dara yg sorang tu selalu hilangkan. Bila jmp je pasti belikan 5 bijik utk dia . Tp x pernah yg cukup. Kejap2 dia kata ada pin tak ummi? Ada brooch tak? Pin tudung akk mana ummi? Grrr

nor azman said... Reply Comment

Selalu teman isteri beli bnd ni..hehe..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

sweet tooth said... Reply Comment

slalu beli gak...bukan sebab ilang, selalu sebab dah rosk...batu nya jatuh la, pin rosak la etc...

alia farhan Said said... Reply Comment

saya...saya sdri yg hilangkan...takpun anak saya amik main...
krik2 sungguh la kan