U Click Me...I Click U Back

Monday, August 17, 2015

My Running BE | Tq Nuffnang!!

As salam...

to be honest...
lama gilak tak bukak acc nuffnang nih...
so sajela suka2 cek sebab nak tau jugak apa cer kan??


ada la 11 BE yang tengah running
apa2 pun syukur alhamdulillah...
duit terkumpul baru rm20 hengget....
kehkehkeh...

tq nuffnang!!! 

7 comments:

Diana Rashid said... Reply Comment

Bulan ni memang banyak cpuv banyak masuk..saya dok cari masa je ni nak bw ..rugi tak bw kalau cpuv banyak.nanti kejap je dia dah habis earning..sayang ooo..

Diana Rashid said... Reply Comment

Bulan ni memang banyak cpuv banyak masuk..saya dok cari masa je ni nak bw ..rugi tak bw kalau cpuv banyak.nanti kejap je dia dah habis earning..sayang ooo..

eima said... Reply Comment

wahhh byk tu tahniah kak

lieyalatif said... Reply Comment

wow rin byk tu....tahniah2...

lieya pun dah lame tak bukak...aritu last tgk ade rm200lebih...tapi konon nak biarkan sampai byk2 baru cashout hahaahahah

mama tisya said... Reply Comment

masyukkk..tkpe skit2 lama2 bole cash out

LydSunshine said... Reply Comment

Owh. dah lama saya tak check nuffnang.

kathy jem said... Reply Comment

Teruskan blogging..tahniah!