U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 14, 2015

Akhirnya Siap Jugak Fail Krikk...Krikkk

As salam...



tobat tak suka dah nak buat fail camgini
nipis je aku buat..
aku tengok cikgu2 lain punya tebal2 kemahen...
aku punya apa yang wajib ada jela...
#ayatsedaphati

pastu nak habaq mai lagi satu nih...
baju ghaya aku belum siap lagi hoii..
semalam aku gi la nak ambik..
sekali baju anak2 aku je dah siap..
hat aku rabu pagi baru siap..
acaner aku nak gerak balik penang petang nih...
huwaaaaa...
alamat kena postponed balik esok la...

kesian dekat en hubs la..
dia yang beria2 sangat tak sabar dah nak gerak balik petang nih...
nasib dia faham tau...
takpe2..hari ni berbuka aku masak sedap2 
hahahahaha....

2 comments:

sweet tooth said... Reply Comment

ramai pulak yg i dgr cerita baju raya lambat siap dr waktu yg dijanjikan. agaknya tailor overshoot ambik tempahan raya kot...

mama tisya said... Reply Comment

bj ry blum siap mmg tk senang nk blk kg