U Click Me...I Click U Back

Wednesday, July 29, 2015

#Aidilfitri 2015 ~ 2 Syawal

As salam...

to be honest...
on 2nd raya aku takde snap2 gambar beria2 sangat..
cumanya nasib baik sebab ada menantu kesayangan haku (tetiba) yang rajin sangat snap2 gambar..
kena bagi kredit dekat dia okeh..
sebab adanya dia..ada jugak gambo kami sefamily...

gitewww konsep memuji....

krikk...krikkk....

lepas puji2...harus kita tempek dulu kakak ipar kesayangan anak2 aku nih...

kwakk..kwakk...

(duit raya jangan lupa naaa)




kalau hampa tengok gambar atas nih..
dah macam rupa adik beradik dah..
takde haih rupa anak sedara mak sedara...
hidung ngan mulut tu dah sepesen 
Maklumla...baka hat tu jugak..
Tu semua cucu aku anak fuza....
Memang macam adik bradik dah depa nih...
Kahkahkah...

Lupa nak habaq..
2nd raya we ols pergi banyak jugak rumah beraya..
Mostly rumah2 sedara arwah ummi adli..
Memang dah rapat dah dengan depa..
Dah macam sedara sendiri..
Alhamdulillah...semoga ikatan silaturahim terus berkekalan hendaknya...

Dan takde banyak sangat gambar kenangan on 2nd raya..
Bila dah ada handbag brand Aish..
Aku memang dah tak kuasa sangat nak snap2 gambar...
Nak pegang kamera pun tak cukup kaki tangan dah..

Huwaaa...huwaaa



tapi alhamdulillah..
Ada jugak kenangan bergambar kami sefamily di raya kedua..
Walaupun laki ku tak pakai sedondon 'mak kau hijau'...

Tapi kenangan itu yang berharga...kan???

12 comments:

Fuza Musa said... Reply Comment

Alhamdulillah
Ada juga gambo glamer den
Hahahaha

Duit raya kena tunggu duit runtuh
Tapi tak runtuh2 lagi weiiii

eima said... Reply Comment

banyaknye baju raya ......
2 pasang dah .... pasni ??

Nad MamaZN said... Reply Comment

suka gmbr famili akak bwh skali tu walau x sedondon..tp complete! :)

lieyalatif said... Reply Comment

rinnnnn...kurus lah...mcm byk kurusnye je ni...byk ke turun mase bulan puase ari tu heheeheh..makin lawa...serius!

tu laa lieya pun rajin2 malas nak snap...mane yg ade jek la tepek kang.....

Khalid Kyle said... Reply Comment

Selamat Hari Raya saya ucapkan buat sis sekeluarga, moga terus sukses & ceria2 selalu :)


Falsya said... Reply Comment

at least ade la jugak kak gambau time raya kedua..falsya takat gambau dlm kete time otw nk blk kg jer..heheh..

mmg nmpk adik beradik sgttt...ape panggilan anak2 akak ngan cucu akak..sebab mcm sebaya je semua..hehe

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

Ya betul.. kenangan tu yang sangat2 berharga.. walaupun "Umi kau hijau" hihihi

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

btl tue akak..tak kisah la tak sedondon pun.. janji kenangan tue kena ada.. =D

sweet tooth said... Reply Comment

wah...2nd day raya pon sedondon ya :-)

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Hijau tu!
Lama kami x pakai warna hijau.

Aip aipp nape x paksa suami berdondon2 jugak rine.

Meriah raya ramai2 kan rine. Ank buah budak2 tu dh besar syok la dorang ada geng

mrs kayrul said... Reply Comment

Beraya sakan betul tu...

LYAfrina said... Reply Comment

ada jugak kenangan kan...
oklah tu