U Click Me...I Click U Back

Friday, June 12, 2015

Musim Panas Sekarang Ni...Kita Basahkan Tekak Dengan Coconut Shake

As salam...

lama dah bulan lepas kot aku membedal coconut shake nih..


hari tu aku gi selayang...
lalu MRR2...singgah petronas yang ada McD tuh...
aku nak guna ATM MBB...
tekak pun rasa nak kena basahkan..
maklumla musim panas weyhhh...

okla..not bad rasa dia..
nak makan yang kat klebang takde sapa nak bawak...
#nangistepibucukatil

14 comments:

syawalsimpsons said... Reply Comment

sedapnya lahai dapat slruuuppppp coconut shake tu

SweetLikeWhat said... Reply Comment

saya pun tak penah rasa yang kat klebang lagi..huaaaaaaa

Amanda Suria said... Reply Comment

Kat seremban pun ada coconut shake...ramai giler yg singgah sbb sedap...area senawang

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

sini musim hujan sesajoo... asal ptg hujan..
hari ni pepagi dah hujan..now tghari pun hujan...

moga puasa nanti tidak lah panas membahang (",)

Falsya said... Reply Comment

vavavava..sedapnye..

Nad MamaZN said... Reply Comment

terliur maktang!

Julia Johari said... Reply Comment

Memang coconut shake kt pantai klebang best kak...mmg terbaikkkkkkkk

Nory Zoulkefle said... Reply Comment

perghhh memang syiokkk kalau dapat pekena coconut shake

Nadiah Hanum Wahab said... Reply Comment

Fuhhhh...lega tekak kan!

ayu Ismail said... Reply Comment

panas2 memang sodap pekena air ni...

LYAfrina said... Reply Comment

waahhh.. lega tekak

lieyalatif said... Reply Comment

jgn nangis rin...meh lieya bawakkan...hahaahah mgu2 lepas lieya ngan hubby buat keje gile gi melaka semata2 minum coconut shake klebang....bukan balik umah mertua pun sbb mertua takde dok bangi ni umah anak2 die haahahahahaha...konon wishlist before ramadhan laaa kahkahkah.....

selamat bersekolah balik rin....mesti dah rindu ngan anak murid kan heheheehehe....

eima said... Reply Comment

tak suka cocnut shake sbb rasa kasar tu ....

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Sedapnyaaaa

Eh LM kan.. Ngidam kat klebang punya tp hubby kata sini melambak. Malas la nk bising2 merengek diam je la. nk gak yg kat klebang.. Hihi( ngada2 kan?)