U Click Me...I Click U Back

Monday, June 29, 2015

Meriahnya Sukan SKTM 2

As salam...
terlupa sebenarnya nak cerita pasal sukan tahunan sekolah aku 
dah tak hingat dah bulan berapa...hahahaha
kira acila..untuk update hari ni...
daripada ko bukak belog aku asyik cerita resepi kurma daging tuh...
keh..keh..keh


penyokong kuat ummi dia...siap pakai hijau lagi...ahaksss...

oh..lupa aku nak cerita..
sukan tahunan sekolah aku buat dekat MSN Wangsa Maju..
sebab nak buat kat sekolah sendiri al-maklumla..
padang 'besar' sangat..
hehhhh!!!

meh..meh..usha suasana di pagi raya..eh!!!

tak..tak..suasana hingar bingar kat perkarangan MSN pagi tuh..
memasing cikgu2 dok busy siapkan murid2 perbarisan memasing..


rumah hijau tema ninja turtle...




rumah merah dengan tema witch kot..ek..
aku pun dah hilang ingatan...hahahaha


biru tema apa ek???


almost done...
ko ingat senang ke nak siapkan derang ni semua
kalau takde drama mak tiri menengking2 memang takla kan??
dengan ada yang ngadu tak sarapan lagi...
ngengada tau budak2 ni
pang sekali baru tau!!!


inila rupa balapan dan padang MSN Wangsa Maju..
besar gabak..
budak hilang jenuh nak cari okeh!!!



cikgu2 rumah hijau lepak2 makan dulu sebelum acara balapan mula..
masa ni acara perbarisan kot sedang berlangsung...

gambar2 perbarisan semua takde kat hp aku..
mostly ada dalam folder kat pc lab komputer..
aku malas nak cari2...
yang mana yang ada jela ek aku letak sini...
halal!!!

dan keputusan rumah yang menjadi juara??
jeng..jeng...

rumah hijau dapat no berapa ek??

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



takpela kita dapat no.5 pun..
janji kita rock!!!
hahahaha
#nampaksangatkalahtakmongaku


rumah hijau still power!!!







rumah hijau still poyo!!!
hahahahaha

sempat lagi selpiah...
masa sukan tu aku heret semua handbag aku...
muka memasing berminyak2 dah masa nak balik...hahahaha
ko tengok dak Aish kemahen lagi merosakkan gambar...
kui...kui..kui...

enjoy reading uols!!!

5 comments:

syawalsimpsons said... Reply Comment

meriahnya

Falsya said... Reply Comment

comel sesgt okayh yg tema ninja turtle tuh..hehe..asal muke kak cik macam pasrah je pegang sepanduk..hahaha

Mrs Little Voice said... Reply Comment

Meriahnya...lagi2 dpt cikgu sporting kan

Diana Rashid said... Reply Comment

mak depa tetap ayu..hahahha..
Rumah biru patutnya buat tema frozen..ekekek.

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

ok la no.5 pun..janji bebudak ngn cikgu enjoy kan..=D