U Click Me...I Click U Back

Thursday, June 11, 2015

Kalau Time Tak Gaduh Camnila...

As salam...

lama dah tak citer pasal anak dara beso i ni sorang...
kalau baik...gedik je nampak...
kemahen lagi selfie2 dengan hp ummi korang ek...



ni kompem kakcik dia ambikkan gambo ni..
kalau baik cengginila perangai...


hat ni aku ambik nak tunjuk kat abah dia depa dua pakai baju hat abh dia beli kat uniqlo...
tetiba dak Aish pun nak menyempit kat situ..
hahahahaha.....

anak2 dara aku ni kalau time baik..
rahsia semua depa citer sesama depa..
pastu ummi dia suka korek2 rahsia kakak dekat kakngah..
kakngah ada masa dia simpan..
ada masa terlepas jugak cerita...
hahahahaha....

kalau time gaduh..
tarik2 rambut okeh...
jangan tak pecaya...
yang tukang  kasi benti depa bergaduh kakcik dengan dak Aish...
Aish siap menangis takut tengok kakak2 dia bergaduh...
aku kalau depa gaduh tak reti benti aku hangerkan aje...

memang kalau anak2 perempuan ni suka bergaduh kan?
dulu aku dengan adik perempuan aku pun suka bergaduh...hahahahaha
#pecahrahsia

9 comments:

ameris said... Reply Comment

siyes ehh gaduh sampai tarik2 rambut??
kite xde adik pompuan besar dulu...
main sorang2 je.

yaya & rayyan pn gaduh kasar gak..

CikNaa said... Reply Comment

kak rin..saya kan teringin tau cam akak..anak2 dah besar.. takyah susah2 basuh berak, mandikan..buatkan susu..
hahaha..

lieyalatif said... Reply Comment

besar dah anak dare rin....mak awet muda sbb anak2 dah anak dare....

rin, dieorg pun gaduh2 tarik rambut ke heheehehe.... biase la tu kan...gaduh2 tu laa jadi rapat ....mcm mia mija gaduh selalu gaduh mulut...bingit jadi satu umah...ejek2 laaaa ape lagi...adoiiii heheheehheeh

tapi bak kate rin laa..kalo baik kemain kamcing lagi....

Sanisah eeiyss said... Reply Comment

anak is kecik2 lagi... tapi waktu baikkk, baik la.. tak lama mana pun bergaduh...
harap-harapppp dah besaq nanti jadi kawan paling baikkk la (^____^) amin

eima said... Reply Comment

wahhhh syok betui ade anak besar ni tapi cabaran die lagi besar ... didikan kena betui ..mcm2 skrg ni ... takutnye

Falsya said... Reply Comment

biasalah tuh kak..time baik mmg baik sgt..tp time gaduh, gaduh..hehe...tp kan violent betul gaduh tarik rambut..bebetul gaya pmpn kalau gaduh..hahahaha

syawalsimpsons said... Reply Comment

sokong kak...saya penah tgk akak2 saya yg kembaq tu gado tarik2 rambut..kikiki...

Nory Zoulkefle said... Reply Comment

nory dgn adik pon selalu gaduh, tapi lepas dah kawen, jadi kamceng plak..hehehe

LYAfrina said... Reply Comment

comey sgt!!!
air dicincang x kan putus ;-)