U Click Me...I Click U Back

Monday, June 1, 2015

Harum Manis Yang Tak Berapa Nak Harum Manis

As salam..

Hubs aku baru balik dari Perlis..
Anak sedara dia bernikah kat sana..
Kesian bini kena tinggal 3hari..
Takpela pasrah jela..
Dah orang taknak bawak #merajuk
Pastu balik je dari perlis terus g kuala lipis..
Kena tinggal lagi..
Ginila hidup aku..asik kena tinggal jek..
#pasrahlagi

Cuti sekolah ni tak kemana pong..
Dok rumah jela macam biasa

Konon nak pujuk aku..
Belila harum manis kat aku..
Takdela plak aku kirim ke apa..
Tapi penahla cakap kalau dpt ikut g perlis..
Aku nak beli harum manis..
Tapi dah kena tinggalkan...


Tapikan aku rasa macam pelam biasa jek..
Ada 1 tu rasa macam buah kuinin..
To be honest aku mana tau rasa harum manis sebenarnya macam mana?
So aku dapat rasakan hubs aku macam kena tipu jek..
Hadoiii..kalau betul tak berkat la orang yang meniaga camni ek..
Ambik duit orang dengan menipu camni..
Nauzubillah...

Series weyhh...
Rasa dia biasa jek..
Takde harum manis pong!!!

Waaaa...blurrrr aku!

14 comments:

Wawa Yusoff said... Reply Comment

pada wa la kan.... harum manis rasa dia mcm mangga je kak.. cuma maniss je... x tau nak explen mcm mana.. hehehehe

Nad MamaZN said... Reply Comment

musim skrg ni.. ramai la peniaga pun amik kesempatan agaknya huhu

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

rezeki orang menipu pun tak berapa harum & manis jugak di nikmati.. Rasanya harum manis ada rasa & bau dia sendiri. entah la saya pun tak reti sangat

nur anis said... Reply Comment

ke memang harum manis ni biasa je rasa dia.. sebab saya makan kat opis hari tu pun macam tu jugak..

Diana Rashid said... Reply Comment

harum manis ni rasa mangga la..tak de lain pun dengan mangga masak tu..cuma dia manis saja..lepas tu isi dia tebal..sama je la macam mangga lain tu cuma manis sampai orang ada kencing manis tak boleh makan..heheh

Fuza Musa said... Reply Comment

Beli kat mana u?
Memang kalau x cam depa tipu u
Harumanis tu wangi dia lain walaupun hijau

- dieyana - said... Reply Comment

Nampak menggiurkan manga tu..sedap nih buat pulut mangga
erm..tk tau la harum manis tu mcm mana sebab tk pernh mkn..harga yang berpuluh2 satu biji, aduhai...;-))

ameris said... Reply Comment

tak penah lg rasa cemana harumanis tu..

Hamelia Hamid said... Reply Comment

tak pernah makan lagi harum manis ni, tapi dengar member2 citer memang rasa macam mangga biasa cuma manis sikit je.. tapi mahal jugak harum manis ni kan..huhu

mama tisya said... Reply Comment

ada je yg amik kesempatan...harum manis ni mcm mana ek nk explain tp sedap la

syawalsimpsons said... Reply Comment

boleh tak nak kata...saya org utara pon tak penah makan harum manis..kikiki...baru nak tanya akak, best ke tak

Falsya said... Reply Comment

sedap kak harumanis..mmg manis sgt smp rase mcm boleh kene potong kaki..heheeh

EzanIdris said... Reply Comment

sedapnya kalau betul2 harum manis kann

LydSunshine said... Reply Comment

Dia ada kotak sekali tak? YG betul2 asli ada kotak dia berlabel harumanis.