U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 9, 2015

Hari Ni Hari Lahir Kak Cik Yaya Yang Ke-7

As salam..


 

syukur alhamdulillah ya Allah
kerana masih panjangkan usia anak perempuan bongsu aku...
hari ni 9hb June 2015 genap umur dia 7 tahun...
dah becar dah anak ummi yang bongsu nih...
fuhh..makin besar makin kuss semangat perangai!!!
kalah dak Aish ni kadang2 datang mengada dia tau...

tak memasal datang angin kus..kus..
tetiba menangis tak pasal2..
hadehhh...aku memang sori la takde masa nak layan..
sebab dia jadi gini bila ada abah dia jek..
takde abah dia kalu...
baik sungguh perangai..anak abah katakan!

kalau kat sekolah perangai dah matured sangat..
banyak cikgu2 bagitahu aku dia pandai jaga kelas..
siap sound2 sapa yang bising...
hadoiii...aku dengar aku pulak yang rasa tak selesa...
bukan apa nanti jadi macam lebih sudu dari kuah plak..
hahahhahaha...
takpela at least ada sifat tanggungjawab kan??

alhamdulillah kalau bab2 kerja sekolah aku tak payah suruh siapkan..
dia memang sendiri siapkan..
balik sekolah terus bagitahu aku malam ni ada kerja sekolah kena siapkan...
senang kerja ummi ko kakcik...hahahahhaa

mak ko memang dasar nak senang jek...
#matakeatas






hari ni dia teman aku gi Bangi...
berdua aje sebab kakak2nya tinggal..
dak aish aku letak kat rumah yumi (pengasuh)

dia dah dok tanya2 mana kek dia..
kenapa kita tak celebrate??
aku diam je malas nak layan sangat...
kang berjanji intan berlian tak terbuat sat g jenuh nak jawab...
hhahahaha

aku planning balik kang nak beli dia kek jela..
potong2 ambik gambar udah...

Happy Birthday Kak Cik Yaya!!!
Semoga membesar sebagai anak yang cerdik pandai...
belajar rajin2 sampai jadi doktor ok...
abah..ummi..kakak2 dan adik sayang sangat kat kakcik...

oh tak lupa..
panjang umur...dan sentiasa murah rezeki..
amin....

12 comments:

ily♥ said... Reply Comment

Sanah helwah kak cik yaya. Semoga menjadi anak yang solehah, sentiasa dalam lindungan rahmat, barakah & redha Allah, sejahtera dunia & akhirat. Ameen..

mama tisya said... Reply Comment

happy busday kakchik yaya..smoga jd ank yg solehah

Nad MamaZN said... Reply Comment

hepi bday kakcik!

eima said... Reply Comment

selamat hari lahir k.cik yaya ..s.emoga segala impian ibu dan ayah tercapai ...

Suria Lekatlekit said... Reply Comment

dia mewarisi mak dia sebagai cikgu kot tu pandai jaga kelas.. Happy birthday kak yaya..

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

happy bufday kakcik Yaya.
Tingat keletah masa dia dtg beraya tu ari.
bagus dia.. peramah :)

Falsya said... Reply Comment

happy birthday kak cik!!!..;D

sue sue said... Reply Comment

Sanah helwah kakcik yaya....untung ibu dah ada anak dara...dah ade geng shopping!


Singgah Blogwalking....:)

nak mudahkan kerja rumah?Jom baca ni:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/06/basic-h-membantu-memudahkan-kerja-ibu.html?showComment=1433744253588#c6972630485172196856

syawalsimpsons said... Reply Comment

happy bufday kak cik yaya...sedondon dengan mama tau

mun said... Reply Comment

hpy birthday buat cik yaya yg comel nie...

Lynda Che Lah said... Reply Comment

happy birthday Kak Chik Yaya..
semoga diberi kesihatan yang baik
panjang umur..
jadi anak solehah yang menyenangkan ummi dan abah

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Besar dh cik yaya. Dulu kenal kecik lagi.. Makin lawa cam mama dia

Moga jd ank yg baik, bijak dan berjaya dunia akhirat ye sayang