U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 16, 2015

Event Wajib Bila Tibanya Birthday

As salam

Bila tibanya birthday anak2 aku..
Tiup lilin..
Potong kek..
Done celebration!!!
Hehehehe



Last week punya cerita..
Tu pun lewat sehari aku belikan kek..
Sebab tak sempat nak singgah kedai kek..
Sebab seharian aku kat bangi..
Muka dia dah monyok dah..
Dokla tanya bila nak beli kek dia..
Aku beli dekat pistachio je senang..
Bagi jela dia pilih sendiri yang mana..


Sebijik kek ni pun dan rm45..
Fuhh sejak dunia gst ni khenn..
Nasibla beday setahun sekali..
Kalau sebulan sekali..
Mau fitaammm ummi ko wajib beli kek setiap bulan..hahaha..

Jadila bagi dia puas hati..
Habis sebijik kek tu malam tu jugak kami kerjakan..
Abah dia yang tak makan manis pun kemahen makannya...
Sebab kek dia sedap kot..
Topping dia pun tak manis tahap potong kaki..
Kek pistachio memang aku recommended la...

Happy belated birthday Yaya..
Semoga membesar dengan sihat..
Rajin belajar...ok...

8 comments:

ameris said... Reply Comment

nasib tak sebulan sekali kan bday anak2 ni...

Julia Johari said... Reply Comment

Julia pun suka kek pistachio sis...sedapppppp sgt2...happy birthday adik yaya...cantik kek pilihan dia.

eima said... Reply Comment

hepi belated besday kc yaya ....
menan tu budak paling suka kan ....

SweetLikeWhat said... Reply Comment

comel sangat kek dia..happy besday yaya!

Falsya said... Reply Comment

falsya nie kan kak..sgtlah fussy when it comes to kek..mmg memilih sesgt..tp bile rase kek pistachio, astaga sedapnye..mmg sedappp..

syawalsimpsons said... Reply Comment

saya kalo anak2 dah besar macam anak2 akak, gamaknya mmg tetiap tahun, mesti potong kek, tiup lilin...tp anak2 kecik lagi...nak2 saya sorang je makan kek,...mmg tak la buat ni..kikikiki

Diana Din said... Reply Comment

happy besday Yaya..semoga ceria selalu ^_^*

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Happy belated birthday Yaya.. semoga membanggakan ibu dan bapa nanti..belajar rajin2 tau..=D