U Click Me...I Click U Back

Wednesday, May 20, 2015

Nasi Lemak Sedap di RnR Serdang (Utara)

As salam...

aku pernah buat entry pasal nasi lemak marveles ni kat ENTRY NIH
setiap kali lalu memang singgah samada makan kat sini...
atau kalau aku sorang aku tapau jek..
sekali tapau 8 hingga 10 bungkus sekaligus...
tapau sikit sat gi menangis tepi bucu meja makan sebab tak cukup...T____T


tempting tak??harga sebungkus rm1.20
nasi lemak dia banyak tau bukan kecik2 tuh..
sorang 2 atau 3 bungkus pekedehal...
sebab sedap sangat..terpejam2 mata kalau makan...
hahahahaha


last monday aku ke Bangi..
otw balik ke KL tu aku singgah...

korang nak tau lebih lanjut kat mana segala..
boleh rujuk entry bawah nih...

http://azrinzfamily.blogspot.com/2014/06/nasi-lemak-marveles-hentian-plus.html

12 comments:

mama tisya said... Reply Comment

brp rege tu..kalo kecik gtu mmg kena mkn byk la..

Falsya said... Reply Comment

aduhaiii kak..xbile la nak kesana..kalau tetibe gie johor ke melaka ker boleh la singgah..

nadiah hanum said... Reply Comment

Bungkus daun pisang tu yg syokkk

CikNaa said... Reply Comment

asben pernah belikan sbb saya cakap sedap lepas baca entry akak aritu.tapi sambal dia pedas giler.. err tak tau la betul ke tak nasik lemak ni yg dia beli huhu

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Wahh mesti sambal dia best kan?

Diana Rashid said... Reply Comment

dah lama tak jumpa nasi lemak daun pisang macam ni..

Click-Buy-Go said... Reply Comment

Salam Cikgu,

Macam mana nak sewa iklan di blog?

:)

Tq

misz sheyla said... Reply Comment

rnr ni dr kl ke bangi or bangi ke kl...pernah beli nasi lemak rnr serdang..tp dari kl ke bangi punye rnr..betul ke situ tmpatnye....not bad la nasik lemaknye..cume pedas sgt..

zulhilmitempoyak said... Reply Comment

yes! sini ramai org selalu brenti makan. lagi lak makan dl kan. heheh

Julia Johari said... Reply Comment

tengok mmg sedap sambal yer...wowwwwwww

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

suka makan nasi lemak yang sebesar mcm ni lagi dari nasi lemak yang besar2.. layannnn sangat.. lagi2 dapat sambal yg sodap.. dlm gambar tu sambal mcm menarik je Rine.. :)

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

sambal meroh2 kau! mmg nampak sedap.. glurppp ;)