U Click Me...I Click U Back

Thursday, May 14, 2015

Gombak Naib Johan Kejohanan Sukan MSS Selangor 2015 Sofbol Perempuan 12 Tahun

As salam..

tetap berbangga even tak dapat title juara
kata anak aku budak2 Klang lagi hebat..
tapi syukurla sebab Gombak pun tak kurang hebat dia..
sebelum masuk semi final lawan pun pulun semua menang...
kira kalah dengan Klang jela...

Tahniah team softbol Gombak...




medal ni aku pegang berat okeh..
mau lenguh leher ko letak lelama kat situ...hahahaha


ni cikgu dia wasap aku gambar sebelum masuk final..
smart giler kot outfit dorang nih kan??



ni gambar GB aku pos dalam group telegram sekolah...
alhamdulillah Naib Johan Kejohanan Sukan MSS Selangor 2015 Sofbol Perempuan 12 Tahun

Tahniah Team Gombak!!!!









8 comments:

syawalsimpsons said... Reply Comment

wah..bestnya..tahniah

Julia Johari said... Reply Comment

Bangga tau nama gombak naib juara...bangga auntie baca tau...tahniah diucapkan...bagus pencapaian kokurikulum seiring

eima said... Reply Comment

hebat-hebat .... thn depan cuba lgi .....

Nad MamaZN said... Reply Comment

sekolah klang tu skolah apa? cewah, mentang2 dok klang sebuk je nak tau :P
apapun tahniah kak ngah n team!

lieyalatif said... Reply Comment

naib johan pun dah jatuh hebat tu rin ...tahniah2....berjaya harumkan name sekolah..... moga tahun depan ade rezeki tuk pegang title johan plak...in sha Allah....

rin anak2 lieya ni kaki bangku laa mcm lieya....tak minat sukan masing2....camne yek nak buat....takat swimming jek laa depa suke....

Falsya said... Reply Comment

naib johan pun dh kire terror la kak rinnn...congrats!

Mimie_Zatun said... Reply Comment

Tahniah..

Diana Rashid said... Reply Comment

hebat..anak sis la hebat..aktif dalam sukan..dalam pelajaran pun cemerlang...