U Click Me...I Click U Back

Tuesday, May 12, 2015

Athirah Wakil Softbol Peringkat Negeri

As salam...

setelah seminggu kakngah dok berlatihan pusat di SMK Lembah Keramat..
ni seminggu pulak wakil negeri lawan di Hulu Selangor..
so berkampung la athirah kat sana selama 4 hari...
pergi ahad hari tu...
inshaAllah katanya balik Rabu atau Khamis...

wakil2 softbol peringkat negeri dari SK Taman Melawati 2..Tahniah all of u...

masa nak gerak ke hulu selangor...aku hanta la dia ahad kat sekolah...
pastu nunggu semua kawan2 dia sampai...
cikgu2 dia sampai...
pastu aku dah nak gerak balik..
dah tak boleh tunggu lelama sebab aku nak pergi ke KJ lepas tuh..
tunggu cikgu faizal lambat plak sampai..
so aku snap gambar team dia..
semua tu dah legam aku tengok..
nampak gigi je putih....T____T



mana satu athirah????

semalam aku kol dia...
dia cakap lawan hulu selangor dan sabak bernam menang team derang..
syukur alhamdulillah...
dia cakap doakan kami masuk final ummi...
inshaAllah...

gambar atas ni cikgu pengiring dia wasap kat aku...
aku dok cari manala kakngah nih...hahahaha
gang dia sakan lompat bintang....
dia ko tengok....
siap tunduk buat peace...hahahaha
knowing her...she memang pemalu sikit...
jenis tak reti sangat nak gedik2 nih..
kasar pun ye jugak...tapi muka lembut jek...hahahaha
cakap pun lembut...
cara jalan je memang dah tak boleh blah..
abah dia selalu bising suruh jalan elok2...hahahaha

malu tu ikut sapa ek???
krik...krikk...krikk...

9 comments:

lieyalatif said... Reply Comment

alhamdulillah...tahniah athirah n team..... moga terus maju jaya...melangkah ke final...

bagus anak rin pandai bersukan..... anak2 lieya ni ikut maknyer kaki bangku kaakakakak...

Nad MamaZN said... Reply Comment

waaa..! bakal atlet wakil negara plak pasni hehe
tahniah kak ngah!

Mimie_Zatun said... Reply Comment

Favourite sport ms mimi form 4 & 5 di sekolah dulu..

Falsya said... Reply Comment

kak ngah nie jenis active sukan kan..

lia ummiirfan said... Reply Comment

wahh! dasatt athirah! tahniah! :))

ameris said... Reply Comment

wahh berbakat anak rin. tahniah!!

Nadiah Hanum Wahab said... Reply Comment

Tahniah...wahhh bakal atlet negara ni!

eima said... Reply Comment

wahhh perinkat negeri hebat tu ... tahniah kak

Eka Tikah said... Reply Comment

wah wakil negeri. tahniah :D