U Click Me...I Click U Back

Thursday, April 30, 2015

Korang Kuat Berleter Ke??

As salam


yup...aku ketegori ibu yang suka berleter..
aku suka berleter dalam kereta..
aku rasa berleter tu perlu supaya anak2 tahu apa yang ummi dia suka dan tak suka..
bukan simply2 berleter suka2 takde faedah ke marah2 ke..
tapi bila ko ada anak dara...
memang akan timbul keteganganla sebab depa tak suka ummi dia berleter...
biasalakan..kita2 dulu pun pernah remajakan?
jiwa remaja ni suka memberontak..
mana suka dengar orang berleter ke bebel ke kan??
ngaku jelaaahhhhhh!!!

kalau kat rumah masa hubs aku takde je aku jadi kuat berleter..
sebabnya bila ada hubs..
bila aku tegur jek..cepat je anak2 aku bertindak..
sebab dia takmo abah dia campur urusan nanti jadi lagi tegang..
abah dia kalau cakap sekali je terus anak2 buat..
yang besar2la aku cakap ni
kalau aish dengan abah dia..
like.."ada aku kesah"....hahahahahaha

tapi sapa yang suka orang kuat berleterkan?
terutama orang lelaki la tak suka perempuan kuat berleterkan?

yeke??
korang...korang camne???

6 comments:

Sha Salleh said... Reply Comment

patutlah mak-mak kita kuat membebel, kalau tak anak-anak duk macam tu je..hehe..cuma zaman kecik-kecik dulu kena tahan telinga la :D

JADI RUAM DAN GATAL-GATAL SEMASA MENGANDUNG



syawalsimpsons said... Reply Comment

saya seorang yg kuat berleter...tu anak2 susah nak dengar kata...tp sekali mak dia jadi rimau..selamat..hahahahah

Nad MamaZN said... Reply Comment

saya pun kuat berleter gak haha!
sampaikan si nayli cakap 'mama ni... mcm kak ros!' :P

Rtp Farra Arisha said... Reply Comment

Berleter ke arah kebaikan ada manfaatnya. :) Salute kepada kaum ibu yang berleter sehingga leterannya menjadi pendorong anak2 untuk berjaya!

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

farah mmg kuat berleter..hahaha..tapi bertempat jugak la.. kalau tak kena kat mata la selalunya..=D

mrs kayrul said... Reply Comment

kita pun kuat berleter...hehehe