U Click Me...I Click U Back

Thursday, March 12, 2015

Tetamu Tak Diundang di SKTM 2

As salam...

dulu pernah aku cerita pasal Musang Masuk Dalam Kelas kan??

kali ni apa pulak??


















sebesar2 gambar aku tempek...
jumpa dekat belakang sekolah aku..
ada cikgu2 buat lawak katanya nak daftar melawat sekolah kluster...
kuikui...

scary okeh!!
tapi dengar cerita pagi tadi ular ni dah mati dah semalam...
aku tak pasti pulak sapa bunuh or mati macam mana...
semoga kita dan anak2 kita dilindungi oleh binatang2 bahaya dan berbisa macam ni..

nauzubillahminzalik...

13 comments:

syawalsimpsons said... Reply Comment

adoi takut lak...terus scroll lelaju...baca cerita akak je..hahahhaha

mama tisya said... Reply Comment

uiks ular..bahaya gk tu

Aeen said... Reply Comment

dah mcm2 binatang plak kat skolah tu kak...tlepas dari zoo kot..hehehe

Allene typicalmommy said... Reply Comment

ada semak ke area tu kak...

NM03 said... Reply Comment

euuuwwww...... mak tatotttt!!!!!

Falsya said... Reply Comment

Allah..ishhh mmg scary la kak..aduhaiii..naik bulu tengkuk..dh la falsya nie allergic ngan ular..

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

seram jugak tetiba dia masuk kelas kan

ameris said... Reply Comment

glamer brother tu sebesar2 rin tepek muka dia...

Amsran Sanuin said... Reply Comment

ular...

Diana Rashid said... Reply Comment

huhu..ni la binatang paling saya takut..hantu dengan binatang ni saya takut binatang ni lagi..lelaki yang tangkap tu memang kerja tangkap ular ka?/nampakdia selamba je pegang gitu..mujur dia tak masuk dalam kelas melingkar macam musang hari tu..hahhha

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

meremang bulu roma tengok ular ni..

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Aik camne blh mati ek rine?


Eii ngeri klu jmp ular. Dia buat lawatan ye lps musang yg duk kat celah buku tu. huhu

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

MasyaAllah..gerun kot.. nasib baik dah mati..=D