U Click Me...I Click U Back

Tuesday, March 17, 2015

Nak Bercuti Apanya Kalau...

As salam...

Hari tu gaji gomenkan dapat awal..
Pastu 50 harila jenuh menunggu nak dapat next gaji which is on isnin next week..

Makanya dokla dendiam kita kat rumah ye..
Anak2 sila bertabah kalau nak makan sedap2 kat luar...kohkoh...
Dah la cuti sekolah...
Grrrr...aptb sungguh..

Oh gaji!!
Rindu kamu...
Haahha..tetiba..

14 comments:

Falsya said... Reply Comment

Falsya xsuke betul kalau gaji awal nie..sbb nak smp ke next gaji mesti xkan smp..nasib baik la dh kawen..loan somi dulu..tp loan xbayau2.hahahahhaah..

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

kan, giler lama nak tggu gaji bln ni. Weols ni tatau la dpt bila. Sbb selalu awal dari govt penuh. Hihi.

Bawak jalan gi makan kenduri pun boleh la.. byk kenduri kan weekend lepas ngan weekend nih. HIks

Ibu Lala said... Reply Comment

Wow 50 hari. Lama betul menunggu tu. Bertabahlah wahai mama dan anak anak

wahida said... Reply Comment

kannn, rindu gaji...hahahaha...

mmg bertabah je la tunggu gaji lambat lagi ni weiiiii, huwaaaaaaa...

anyway, tq drop ur comment in my blog...i follow sini terus...hehe...

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

kat umah pun boleh makan sedap sebab mak pandai masak kan.. kekeke

ameris said... Reply Comment

Dah paras hidung dh ni....

Diana Rashid said... Reply Comment

hahah...rindu gaji sudah...masak sendiri ajak anak2 berkelah..pun ok jugak tu sis..asalkan keluar jugak..kan??

eima said... Reply Comment

Aduhai tak suka gaji awal....

Syima Syaz said... Reply Comment

waaa 50hari? dulu saya dapat awal 5hari pun dah rasa seksa..sebab kena tunggu extra 10 hari gituuu... tapi MIL saya dia cakap kalau gaji awal camtu, dia tetap takkan keluarkan sampai 30hb... MIL saya cam husband.

tiga lalat said... Reply Comment

Salam. Hee boleh pinjam duit ahlong bukit beruntung dulu. Kihkih2 sy gurau2 saja.

Mrs Little Voice said... Reply Comment

Malangnya cuti sekolah tgh bulan kan cikgu...duduk umah diam2lah gamaknya

MizzTina said... Reply Comment

hahahah..lama kannnn

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

betul tue akak.. bertabah jer la menanti..huhuhu

LYAfrina said... Reply Comment

lya pon x kemana-mana