U Click Me...I Click U Back

Friday, March 27, 2015

LIVE from Bandung

As salam....









bukan aku yang pergi bandung tau!!!
fuza yang pergi...so sekarang dia busy mengwasap aku lace mana yang sesuai untuk majlis sedara kami bulan 9 nanti...

korang2 jangan pulak tergoda tengok2 lace dari bandung nih..
hahahaha
sebab aku pun pitam tengok..
tak tahu nak pilih hat mana satu..
kalau ikut mata aku..berkenan yang atas sekali (gambar no.1)
tapi mata korang camne??


12 comments:

Innanie Ariffin said... Reply Comment

lawaaaanyaaaaaa

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

tak pandai nak pilih semua tengok lawa jer hahaha

syawalsimpsons said... Reply Comment

mati2 egat akak G sana tau...hahahah

Falsya said... Reply Comment

Kalau ikut taste falsya, yg atas skali tuh cantik..baru la naik kaler die..;)

Sep skit!!!..kihkihkih

mama tisya said... Reply Comment

slamat memilih..cantik2..ni br tgk gmbr..kalo ada kt bandung sure lg rambang kn hehe

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Smua cantik rine kat mata saya

eima said... Reply Comment

yg bwh seklai tu lawa kak .... gile lah ...

Ibu Lala said... Reply Comment

Sume cantik cantik. Rugi x beli.

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Lawaaaaa!!! ;)

ayu Ismail said... Reply Comment

cantik2 semua...bandung memang tempat yg sesuai cari kain lace

Hamelia Hamid said... Reply Comment

rambang mata yang tengok ni haa kak..hehe...adik ipar pun nak kawen gak bln 10..dia dh siap beli kain dah.. :)

LydSunshine said... Reply Comment

Alamak... nervous plak aku tgk kain2 lace ni. Cantik sgt kang berkenan plak.