U Click Me...I Click U Back

Tuesday, March 24, 2015

Kisah Sengkuang Calit di Taman Tasik Titiwangsa

As salam...

memang dah lama betul tak lepak2 santai kat tasik titiwangsa...
hari tu lepas balik dari UTC..
terusla singgah sekejap..
kesian kat anak2 sebab tak pegi mana kot cuti sekolah...
so saje bawak depa p makan sengkuang...


posing berempat is wajib...
lama dah tak datang sini..
sejuk je mata mandang...
yang paling best cuaca pun redup je..
padahal baru pukul 4 tau dah redup...
alhamdulillah...


biasala datang sini mesti anak2 suruh bawak derang ke playground..
dak Aish ngan kakngah dah hilang dah berdesup dia bawak adik dia main kat sinun...


inila sebab utamanya nak sangat datang kat sini..
nak cari sengkuang calit...
tapi mak aiiii..tebai sungguh sengkuangnya..
sampai hilang ayu aku bila nak geget sengkuang nih...hahahaha


yang penting umminya dah posing siap senyum ayu lagi....
konon2 nak promote sengkuang calit taman tasik titiwangsa....
korang gelak2 tak pandang kamera lantokla..hahahahaha...

sekian kisah sengkuang calit di taman tasik titiwangsa


16 comments:

mama tisya said... Reply Comment

sengkuang calit nostalgia time sek dlu2..dlu 50 sen je now dh mhl...aritu mkn time kt MAHA..tu brp rege tu?

Amanda Suria said... Reply Comment

Throwback zaman sekolah kan..bestnya..kuah dia bukan hat yg masam kaler merah tu kan..nak pi cari la...geram plak tgok

eima said... Reply Comment

tak penah lagi merasa tu kak .... dah lama tak pi tasik tu ... sejak dah bergelar isteri ... keh keh keh dah 8 thn kot

syawalsimpsons said... Reply Comment

lama tak makan sengkuang calit ni

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

cerita ni sesuai letak tajuk "berkelah ditask titiwangsa bersama sengkuang calit" hehehe

Ayu azmir said... Reply Comment

Sengkuang calit.... macam sedap je...

Nad MamaZN said... Reply Comment

bestnya! sedapnya! lama x makan.. mana nak cari ni huhu

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

ahad haritu singgah jugak... ada orang jual sengkuang calit dekat parking tu.. tak terasa pulak nak beli hehehehe

Ibu Lala said... Reply Comment

Kat bhgn mana ada jual tu. Dok pi ttwgsa tu x jumpa pun. Sedapnya. Baru ni oder dr kpg sos dia. Nanti boleh buat sendiri. X sabarnya.

Falsya said... Reply Comment

Aduhaiiii akak..nak sengkuang calittt tuh...:(

Diana Rashid said... Reply Comment

Korang tengok kamera ke tak tu korangpunya pasai..yang penting mak tengok kamera...hahhah

Mrs Little Voice said... Reply Comment

feveret tu sengkuang calit...

Zila Mahadi said... Reply Comment

tak pernah rasa lagi sengkuang calit nih.. lenkali nk cari lah. hehehe

Nadiah Hanum Wahab said... Reply Comment

Nostalgia sungguh sengkuang calit ni...hehe

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Cantiknya rine....


Eh tetiba je kan? Eh x pernah lg LM bawak putera puteri g sana. Blh la bg dorang main puas2 dan nk jamah gak sengkuang calit tu nnt

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Akak sep sikit..fav kita sama.. Sedap kot)!! :D