U Click Me...I Click U Back

Friday, March 6, 2015

Che Ta Berhijab Penuh Selepas Balik Dari Umrah

As salam..
Tadi ada terbaca dekat blog Oh Bulan..
Yang Che Ta ada buat pengumuman..
Akan terus mengenakan hijab selepas balik dari mengerjakan umrah..

Alhamdulillah..
Aku yang happy bila baca tadi..
Dan2 nak kongsi dengan readers kot2 ada yang belum tahu kan?
Berita baik harusla dikongsi cepat2..



Aku harap berita ni berita yang sahihla..
sebab menurut Oh Bulan..
Pengurus Che Ta Afeeq ada memuat naik status ni kat ig dia..
Dan kat fb Media Hiburan pun up status yang sama..

Syukur alhamdulillah..
Sebab terbuka hati dan mendapat hidayah dariNya..


7 comments:

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

ada jugak baca kat beautifulnara.. Apa yang baik kita sokong. Tak payah nak pertikai ikhlas ke tak.. Yang penting dia buat sesuatu yang baik

Diana Rashid said... Reply Comment

bagus la..lagipun dia bukan berlakon dah..dia sibuk dengan bisnes je..tak de sebab tak bertudung..tudung dia pun banyak..tapi kan..laki dia kerja apa ye??hehehhe

belogkiter said... Reply Comment

Sykur Alhamdulillah dengan Hidayah ALlah

Falsya said... Reply Comment

Alhamdulillah..semoga berkekalan..:)

LYAfrina said... Reply Comment

alhamdulillah..
makin cantik

LydSunshine said... Reply Comment

Alhamdulillah. Suka dgn berita ni. Sbb minat che ta.

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Alhamdulillah.. cantik cik ta bertudung kan..=D