U Click Me...I Click U Back

Thursday, March 12, 2015

21 Februari 2015 ~ My Nephew's Engagement

As salam...


wajib tempek gambar bakal pengantin dulu...baru afdal entry aku...kofkof...kalau tengok rupa bakal isteri mukhlis dah macam rupa Nurul Syuhada pengacara TV3 tu...kan?

Tahniah kepada Mukhlis dan Wawa di atas pertunangan uols!!

ni baru berkesempatan nak masukkan dalam blog kesayangan nih..
dah nak masuk sebulan punya cerita kot...hahahaha
basi pun basila..
yang penting muka memasing berposing is still fresh from oven..
sila bertabah melayan muka asyik posing tu ek...
wakakakaka

pagi 21hb tu kami pakat2 berkumpul dekat rumah adik hubs aku dekat melati...
janji kul 10 semua berkumpul situ..
aku awal2 dah siap2 kan anak2...
sebelum gerak enjin..wajib welfie dulu...
macam tak biasa pulak kome ek!!!

muka fresh
 nasib rumah bakal tunang mukhlis dekat je dengan area rumah aku...
dekat wangsa maju jek pun..hahahaha
kebetulan mak wawa ni cikgu sekolah menengah kot..kalau tak salahla..

majlis mula pukul 11am..
just nice jela kami sampai waktu nih...

rumah tunang mukhlis nih dah cukup besar..
tapi rombongan kami je dah 6 bijik kereta..
berlaga ponggong kami semua..
nak snap2 gambar bebanyak pun tak dapat..
sebab dak Aish nak dok bertempek je kat aku..
ngan kakak2 takmo pulak dia dok nya...

oh..lupa nak cerita
rombongan belah lelaki diketuai oleh hubs aku..
sebab mukhlis ni anak adik hubs aku...
kira nephew belah hubs akula nih...




tunang Mukhlis...tinggi lampai orangnya...


ko nampak tak muka aku kat atas tuh...
kepochi sangat!!!
hahahahaha
masa ni dok dengar perbincangan pihak lelaki dan perempuan berkenaan dengan majlis yang seterusnya...
ni fuza la ambik gambar wasap kat aku...

the hantaran...
setel bincang semua...
makanya...selamatla mereka ditunangkan...

pandai mashitah (mak Mukhlis) pilih bakal menantu...taik lalat pun sama setempek kat tempat yang sama

dan inshaAllah akan disatukan pada cuti sekolah bulan 5 nanti...
majlis nikah inshaAllah akan di adakan di perlis pada bulan 5 nanti...

ni mak mukhlis adik ipar hubs aku dengan bakal menantu bersama2 dengan adik beradik mukhlis...tak cukup korum ni..ada lagi sorang tak masuk ..abang sulong azwan...
ni semua anak2 sedara hubs aku...kira sepupu muhklisla...comel2 belaka..semua available..kofkof...

aku kalau jumpa mehantu aku fuza mesti akan jadi giler2 camni...aku tak giler tau...hahahaha...
aku lupa nak snap gambar makanan buffet yang disediakan kat luar..
tapi makanan dia memang sedap..dan banyak sangat...
aku kalau bab makan memang tak angkat2 muka dah...
kikikiki...
pastu meroyan bila badan naik sikit...
ye..aku memang dah berisi banyak dah lately..
nak kurus tunggu bulan pose la..
malas nak diet!!!

tak percaya tengok gambar bawah ni...
tembam dah aku weyhhh...
takpela..itu maknanya aku happyla kan??

gambar aku dengan anak2 dara aku tengah membedal...hahahaha
tak tahu nak tutup apa entry kali ni..

sekian je kisah cerita anak sedara aku bertunang....
dan TAHNIAH once again to both of them..
semoga sampai ke jinjang pelamin...amin...

10 comments:

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Yer la ptt perasan tgk akak mcm dah bambam sikit.. tp xpa akak.. ttp maintain cun gitu! =D

eima said... Reply Comment

hahaha ...mmg nampak kepochi ....

mesti azwan tgk bakal isteri cam tgk mak die ... tahi lalat sama

lieyalatif said... Reply Comment

betul tu rin...cantik tunang nye...mcm rupe pengacara nurul syuhada tu....cume yg ni ade taik lalat pemanis...moga2 dipermudahkan dan sampai ke jinjang pelamin...baper tahun ikat tu rin?

bagus tuan rumah...mengalu2kan tetamu...mknn byk...

mrs kayrul said... Reply Comment

sedondon tahi lalat mak mertua dan menantu...pandai anaknya pilih...

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

cantik tunangan azwan..

Allene typicalmommy said... Reply Comment

hahaha mesti menantu ngn mertua ngam ni kak.. hihihi

mun said... Reply Comment

comelnya bakal pengantin :)

nadiah hanum said... Reply Comment

Selamat bertunang anak buah cikgu azrine...semoga bahagia...cantik pengantin!

Falsya said... Reply Comment

mmg sgt sama tahi lalat tuh..hehe

Diana Rashid said... Reply Comment

memang nampak gambar tu kepochi sangt...hahah...
badan senang kecik ok la..tunggu puasa baru kontrol makan..kalau saya mau ambik masa paling2 3 bulan semata2 nak buang 3,4 kilo je..hahahah