U Click Me...I Click U Back

Wednesday, February 25, 2015

SK Taman Melawati 2 Diiktiraf Sebagai Sekolah Kluster Kecemerlangan

As salam..
Alhamdulillah...
Sapa tak banggakan?
Sebagai sebahagian daripada warga SKTM2...
Dapat jugak kami semua merasai bagaimana bangganya kami duduk di sekolah yang diiktiraf sebagai kluster kecemerlangan...

Bukan senang kot nak dapat pengiktirafan camni..
Sebab sekolah-sekolah di daerah gombak ni mostly sekolah yang bagus2..
Kiranya dah dapat pencalonan pun dah dikira bagus..
Persaingan pun sengit..
Tapi mungkin rezeki menyebelahi kami..
Alhamdulillah..rezeki SKTM 2..

Terdapat 24 buah sekolah yang baru diiktiraf sebagai sekolah kluster kecemerlangan.
18 sekolah rendah dan 4 sekolah menengah.

Antaranya ;

- sk tmn puteri
- sk kelana jaya 1
- sk cyberjaya
- sk tmn seroja
- sjkc ttcl
- sk ttdi jaya
- sk usj20
- sk tmn melawati 2
- sk kkb2
- sk raja muda
- sk jln 4
- sk saujana utama
- sk puncak alam 2

Tahniah kepada guru besar..
Dan semua warga SKTM2
Dan tak lupa juga kepada parents dan murid2 SKTM 2..


Guru Besar Sk Taman Melawati 2

14 comments:

Fuza Musa said... Reply Comment

Tahniah semua

Pst pst. SK Kelana Jaya tu sekolah den. Tepi rumah jer
Syabas!!

Falsya said... Reply Comment

Congrats buat sekolah kak rin..;)

Julia Johari said... Reply Comment

Alhamdulilah...tahniah cikgu...tahniah utk semua warga sekolah akak...terbaiklah...ada dedikasi yg padu dari cikgu2 dan anak murid inilah asas paduan kejayaan...hebat

Miz Eija said... Reply Comment

alhamdulillah... tahniah sk taman melawati 2... guru hebat anak2 buah pun hebat ;)

mama tisya said... Reply Comment

tahniah

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said... Reply Comment

adik kita ngajo kat sk cyber.. dia siap whatsapp lagi smlm bagitau... cakap nak mintak tukau sekolah. keje banyak hahaha... tak dapat skolah cluster pon setiap sabtu kena g skolah. ini dah dpt cluster lagi byk keje kot huhu

eima said... Reply Comment

wahhh tahniah .. keep it up cekgu2

Nad MamaZN said... Reply Comment

tahniah! :)

~ALL ABOUT US~ said... Reply Comment

Tahniah..... ;)

syawalsimpsons said... Reply Comment

wahhh...tahniah kakak

LydSunshine said... Reply Comment

All the best utk RIn dan rakan2 pendidik serta semua murid2 SKTM2.
Tahniah.

Shahrina Ahmad said... Reply Comment
This comment has been removed by the author.
Nadiah Hanum Wahab said... Reply Comment

Tahniah kak & team...nad respect cikgu2 sekarang ni...sgt komited...cikgu kat sekolah anak nad pon sama, bangga tengok cara diaorg berkerja. Allah jua yg dapat membalas jasa kalian.

Puan Suraya said... Reply Comment

salam kak....sk taman melawati 2? kawan sue ade baru posting situ...fatin 'izzati...kenal x?