U Click Me...I Click U Back

Thursday, February 26, 2015

Musang Masuk Dalam Kelas??!!!


As salam..
pagi tadi ada perlantikan watikah pemimpin muda...
so habisnya pukul 9.30...
so aku masuk kelas tinggal lagi tak sampai 10 minit pun nak habis waktu
budak2 ni aku takut nak tinggal sebab kelas belakang..
aku takut derang gaduh cedera ke apakan?
nanti jadi kes la pulak..

masuk kelas budak2 bagitahu ada kucing lepak kat rak buku depan kelas..
aku pun konon2 nak syuh..syuh kan aje...
tapi tetiba aku tengok eh...bukan kucingla..
sebab dari belakang memang nampak macam kucingla kan...
pastu anak2 murid aku dah kerumun kat depan..
jadila kurang jelita sekejap tadi..
jeritla macam mak tarzan aku dalam kelas suruh dorang duduk..
aku bukan apa?
kang musang tu serang anak2 murid aku...haaaaaaaaaaaa.....
uish..scary aku!!!

masa aku nak balik tadi musang tu still ada lagi dalam kelas tuh..
aku dah laporkan pada pihak atasan..
tapi tak tahula kenapa masih lagi belum ditangkap atau dihalau...
aku risau sebab sebelah petang murid2 tahun 2 pulak nak dok kelas tuh..
tadi PK1 aku update dia dah mintak cleaner aku bantu alihkan haiwan tuh..
ish..aku nak sebut musang pun takut...

sebut gumiho la kan??
#baru-korea-sikit...
hahahahaha

8 comments:

Fuza Musa said... Reply Comment

Bahaya juga tu kalau budak2 bandar xkenal musang, sat g ditimang-timang nya si gumiho tuh
Naya

Falsya said... Reply Comment

Tuh la tgk kat fb kak rin td..seriau betul nengok..harap2 la xmengganas..

Notty betul kak rin..dari zoo ye?..ahahhahaa..tp betul gak kan..kalau kak rin tau mesti dari mana mesti xteperanjat bile tgk baekkk punye placing kat tepi tuh..hahaaha

Diana Rashid said... Reply Comment

kalau saya kan..memang saya suruh semua bebudak keluar kelas..saya ni kalau dengan binatan2 ni takut ya amat..kucing je saya berani...kelawar masuk rumah pun terus istihar darurat..capai beg tangan enpon kunci rumah terus call suami suruh balik..kami anak beranak berkampung kat luar..,hahahahah

Julia Johari said... Reply Comment

Sian musang tu...agaknya tersesat kot termasuk dalam kelas...pastu takut menyorok kt bucu tgk ramai budak2 kan...tp utk keselamatan bagus cikgu lapor pada pihak atasan...sekurang-kurangnya musang tu kembali ke habitatnya yang asal...boleh jadi tajuk cerita karangan ni...musang berjanggut hehehe

LydSunshine said... Reply Comment

Gumiho ni mungkin girlfriend kepada salah seorang budak kelas Rin ni. Heheh.. Badan nampak comel tp part muka mcm garang tuh. Takuitt.

DYatie ABakar said... Reply Comment

Hahaha. Gumiho gittewww! Ngeri pulak. Mcm kecik tapi takut membahayakan juga kan. Ermmm.

Hamelia Hamid said... Reply Comment

gumihoooo...hihi..nak belajar jugak ye dia..mana tak nye cikgu yang ngaja kelas tu gojes sgt hehe

Nadiah Hanum Wahab said... Reply Comment

Tak bahaya kottt kak...dulu masa nad dudok terengganu musang ni macam kucing jer lalu lalang kat umah...tp dia tak kacau orang...ehhh tapi taktaw la pulak kot2 musang kl ni agresif ker...takut jugak ya! Haha