U Click Me...I Click U Back

Wednesday, February 4, 2015

Down

As salam..
Alhamdulillah dak Aish getting better..
But not in fully recovery..
Tapi muntah dah takde..
Cirit tu xkerapla..
Badan ada dedar2 sikit..

Tapi aku kena pegi sekolah..
Sebab last monday dah ambik CRK..
Bukan nak penting diri..
Tapi aku yakin inshaAllah..
Dak Aish dah baik untuk aku hanta ke rumah yumie..


Dah kurus dah anak bujang ummi..
Huhuhu

Cuma..
Penyakit dah berjangkit dekat kakak dengan yaya..
Semalam kakak muntah2..
Katanya berat kepala..
Pastu kakcik yaya pulak jadinya..
Siap stok berak2 ngan muntah..
Nasib dia tak benti minum air..

Aku pun tak tahu kenapa..
Salah makan ke?
Sebab kalau salah makan..
Aku ngan yang lain pun makan makanan yang sama jugak..
Aku syak virus sebab habis berjangkit nih..

Balik sekolah ni terus nak bawak derang gi ambik darah..
Risau betul aku nih..

Ni badan je kat sekolah..
Hati aku teringat2 kat anak2 aku kat rumah tuh..
Abhnya ada la menjaga tuh..
Tengahari kena outstation penang..
Huhuhu..

Doakan anak2 aku cepat sembuh ye..

7 comments:

eima said... Reply Comment

Laaa kurus nye ...kesian aisy....teringat fahim dulu...time besar2 ni la....cirit muntah trk ...pastu x besar2 sampai umur 6 thn ...br gemuk blk....

Falsya said... Reply Comment

kurusnye dak aish...alahaiiii berjangkit pulak...get well soon anak2 ummi...

Julia Johari said... Reply Comment

Musim ni kak...jgn risau...Qi pun dedar je nsb x demam mujur cpt2 mkn ubt doktor...aish dh sembuh kan...take care dak aish hencem

LYAfrina said... Reply Comment

kesiannya,,
moga cepat sembuh semuanya

♥TheOnlyFarah♥ said... Reply Comment

Musim sama akak.. semoga anak2 akak cepat sembuh..outstation sambil jenjalan sekali la nanti kan..=D

LydSunshine said... Reply Comment

Dah okay ke belum anak2 RIn? Bagi minum air garam Rin. Dpt neutralize kan balik perut dia.

Ida Puanstoberi said... Reply Comment

moga sihat sentiasa tau Dak Aysh.. :D