U Click Me...I Click U Back

Tuesday, December 30, 2014

Serpihan Pesawat Yang Dijumpai Sah Milik QZ8501






JAKARTA: Serpihan yang ditemui di Selat Karimata pagi tadi disahkan milik pesawat QZ8501 AirAsia Indonesia.

Ia disahkan oleh Ketua Pengarah Penerbangan Awam Indonesia, Djoko Murjatmodjo, sebentar tadi.

"Buat masa ini ia boleh disahkan bahawa serpihan itu adalah pesawat AirAsia Indonesia dan Menteri Pengangkutan akan berlepas ke Pangkalan Bun tidak lama lagi," katanya. - AFP

Sumber : http://www.bharian.com.my/

3 comments:

Diana Rashid said... Reply Comment

terkejut jugak saya dengar berita ni tadi..Jumpa jugak akhirnya walaupun penamatnya menyedihkan..Bila tengok berita tadi tunjuk saudara mara mangsa menangis terus terkenangkan saudara mara mangsa MH370 dan MH17 hari tu..mesti diaorang pun turut sedih sama..

♥ Mrs. Secretary ♥ said... Reply Comment

Sedih la bila dapat tahu pasal nie..semoga family mangsa tabah hadapi ujian nie..

Falsya said... Reply Comment

Sedih kan kak rin bile dgr berita mcm nie..tp tuh la at least dieorg tau kat mana and ape punca..dr nasib mh370 yg smp skang xdgr berita..;(