U Click Me...I Click U Back

Thursday, October 16, 2014

#SKTM (2) ~ Sambutan Ambang Kemerdekaan 2014

As salam..
another 'basi' entry...

 Program : Sambutan Ambang Kemerdekaan 2014
Tarikh : 29 Ogos 2014
Tempat : Dewan Terbuka SK Taman Melawati 2
Tema : Tradisional

yang bestnya kebanyakan cikgu semuanya memenuhi tema..
siap pegi sewa baju tradisional..
memang boleh pujila semangat cikgu2 sekolah aku nih...

(Awas : gambar terlalu banyak sangat..ni dah jenuh aku tapis2..400 keping kot ada...korang layan kan ajela..ada gambar without caption)

scroll down bebanyak 
jangan sampai juling sudahhh!!!

masa aku upload gambar kontroversi ni kat fb
ramai yang komen tanya mana satu aku??
jenuh depa telek...hahahaha
korang tak nampak ek aku kat situ??
ish...ish...ish..
bak kata nujum pak belalang...






itu hah aku..
pakaian aku hanya tema bendera malaysia je kot ek..
tak kose aku nak sewa2 baju sebab aku sayang duit...hahahaha
so pakai aje apa yang ada dalam gerobok chekgu azrine..



 yaya in the house...with her classmates...
ehemm..insan2 terpilih je cikgu bagi pakai suit doktor tuh..
doa2kan ye...

yang tengah putih melepak macam mat salleh tu my guru besar...
sporting ever...ko hadoo??




cikgu2 ni kalau disuruh berposing ko bagila kat dia..
kat mana ada kamera la..
kompem derang menyelit...



so sweet of them...
and sporting too...

acara bermula...
pasukan unit uniform berarak masuk mengikut unit uniform memasing...


 











lepas break untuk brunch..
acara disambung dengan persembahan koir oleh unit2 uniform..


persembahan angklung...

persembahan dari murid-murid pendidikan khas..









group photo : sebahagian guru-guru SKTM (2) 


everyone busy with their own gadget..

cikgu2 menyanyikan lagu "Kita Satu Malaysia" versi bahasa isyarat..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

last but not least
gambar dengan kajol SKTM (2)
siap menyorok sebab tak nak bagi nampak gemuk..
huwaaaa!!!!!!


notasainschekguazrine ~ penat aku edit letak watermark...pilih gambar2 sebab ada banyak sangat gambar...nak dekat 2 jam jugak aku buat entry nih...neway..aku sekarang update blog semuanya scheduled..tapi sebab nak letakkan jugak entry ni sebagai kenangan..so gigih update!!

12 comments:

✿ pink velvet ✿ said... Reply Comment

alaaa cantiknyer baju kajol m'sia tu.. confirm mahal kan?

lieyalatif said... Reply Comment

bagus la camtu rin...sporting semua kan..sanggup sewa semua hehehe..meriah tgk...anak murid pun bersemangat hah tgk cikgu2 bersemangat.....

cantik rin...berseri2...kalo lieya pun tak sewa lah, korek2 jek baju mane yg ade ekekekekeek....

Allene said... Reply Comment

sportingnya cikgu2 sekrang ye kak...

Lynn Hamzah said... Reply Comment

bestnya cikgu cikgu sekarang...sporting habis...

follow blog nie...

CikNaa said... Reply Comment

wah meriahnya! tula puas tengok gambar mana akak.. rupanya takde..adoii..

Falsya said... Reply Comment

meriahhhhh sesgtt..comel2 betul cikgu2..murid pun pun sama..suke2 tgk semua gambau akak..;)

Suria Lekatlekitgurl said... Reply Comment

cikgu2 dah macam model2 terlajak laris.. comel2 bila melaram

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Meriahhnyaaa! Dah macam filem hisdustan pulak..hehe

Diana Rashid said... Reply Comment

tengok gaya cikgu2 bergambar,dah macam anak murid..semua sporting je..

eima said... Reply Comment

meriah betui ..sek fahim buat kecil2an je ...fahim x pi pun sbb mak die pemalas nk cr toilor buat baju bendera.... aku pi amik mc ke anak satu ... hihihi

eamy milea said... Reply Comment

happening kak!.. err...memang gambar yang 1st tu emi sendiri pun x jumpa mana satu akak..hehe

LYAfrina said... Reply Comment

Semangat cikgu2 semua bpakaian ikt tema.. akak sma cam lya r.
X kose kot nk nyewa stakat nk pkai sehari tu. Pkai je apa y ade n selesa dgn kita.

Tu la..pic 1st tu cri gak mna akak