U Click Me...I Click U Back

Monday, October 13, 2014

Isnin Cikgu Busy...Jangan Kacau!!!

As salam...


nampak bebeno takde idea nak update...

fakta atau auta????

ni masa aku buat laporan flying squad...
fenings sikit sebab aku hanta  2-3 kali dekat HEM..
asikla kena panggil balik sebab tak lengkap..
erkk...???
takpela kita ni SYMP je manjang...

hah..yang ni auta semata...ngeeee...
lama dah tak posing suka2 camni...
eh..posing boleh hilangkan stress apa...kan??
korang tak suka sudah!!!

sekolah aku ni dok menunggu bilala Pak NAZIR ni nak datang..
sebab selagi tak datang..selagi tu la dok berdebo..
tahap berdebo dia macam ko berdebo sebab terberak dalam seluar...
haaa...gitula!!!
eleh..macam la masa kecik2 ko tak pernah terkincit dalam seluar kan???
bahahahaha

15 comments:

Fuza Musa said... Reply Comment

Ok saya nampak baju glamer itu!!

MizzTina said... Reply Comment

ckp psl nazir, teringat ms skolah dl, mesti cikgu suh kawtim dgn anak murid.. kena behave, bila kena soal tu jwb..ramai² angkat tgn.. hahaha.. kelakar..tp best..

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Okaylah ni updatelah juga. Daripada takde langsung..hehe

Tina Othman said... Reply Comment

Mcm2 hehe

Syima Syaz said... Reply Comment

Nazir tu sapa kak? Haahahaha boleh?

Yana Ujang said... Reply Comment

haa sama la nk tanya nazir tu sape? kehkeh

p/s: syikin tu makcik saya kak..adik ayah saya..hehe :)

Julia Johari said... Reply Comment

Sebagai anak murid cikgu yang setiap bg komen hari2...saya faham situasi cikgu...hahahhaha dulu cikgu saya pernah bg tahu, pak nazir kalau tak mai sekolah mmg haru biru la cikgu...cikgu nak tlg apa2 tak?

Ish gojes la cikgu ni ngeeeee

Diana Rashid said... Reply Comment

OOooo..ingatkan tulis resepi tadi tu..hehehe

Diana Rashid said... Reply Comment

OOooo..ingatkan tulis resepi tadi tu..hehehe

nida-razak said... Reply Comment

apa salah posing skali skala, hilang sket stress tu..hehe

Falsya said... Reply Comment

Gojesnye cikgu ituwwwww..bz beno gaya posing yg first tuh..;))))

Allene said... Reply Comment

lama dah tak posing gini kak.. asyik selfie je.. ihihihi

LydSunshine said... Reply Comment

rin, siapa yg jadi mangsa kena jadi fotografer tuh,...hehe.. symp ye rin. bagus2.

eamy milea said... Reply Comment

Akak kenapa selalu nampak gojes?? share petua sikit.... :D

♥ Mrs. Secretary ♥ said... Reply Comment

Bz tpi masih sempat update blog okey la tue akak...hehehe... en3 simple.. jnji blog update kan.. hehehe