U Click Me...I Click U Back

Wednesday, October 22, 2014

Fenomena Mangga Jeruk Asamboi



As salam..
Fenomena baru..
Mangga Jeruk Asamboi..
Korang tak terliur ke?

Dalam ig ramai yang dah start jual.
Alahai rasa macam nak order..
Tapi hubs aku cakap tunggula buah mangga depan umah kita berbuah..
Tak lama dah lagi..
Pastu buatla sendiri..
Nasibla aku tak mengandung..
Kalau tak menangisi tepibucukatil
Uhuk!!

Gang2 wasap sekolah plak bagi cadangan..
Suruh buat reramai kat sekolah..
Bawak bahan2 sorang sikit kat umah..
Dahla kami menunggu nazir nak datang minggu lagi satu..
Derang siap cadangkan kita ajak nazir join makan sekali..
Sapa berani nak kena pelangkong..
Silakan ajak..
Hahaha..

Aku dok teringin sangat nak buat nih..
Huwaaaa!!!

Korang2 dah penah makan ke?

Sumber gambar : ig

5 comments:

Diana Rashid said... Reply Comment

tengah makan la ni...buat sendir je..lagi jimat..saya tengok ada yang jual sebalang ampai belas2 ringgit.padahal buat sendiri murah je..pelam 5 biji baru 3 ringgit,asam boi 2 ringgit,cabai gula garam guna ja yang kat dapur tu..eheheh..untung tau..

MisZ FyZa said... Reply Comment

kecur air liur kn ngk..naseb x pregnant..wat sendrik je kak, baru puas hati makan..

E-ta said... Reply Comment

tengok pun dah terliur...Kena cuba buat ni sementara mangga depan rumah belum masak

LYAfrina said... Reply Comment

Fenomena sekarang ni.. dimana-mana.. sapelah pcetus viral ni

LydSunshine said... Reply Comment

Kali ni, viral resepi jeruk plak kan. Biasanya kek atau kuih2.