U Click Me...I Click U Back

Tuesday, September 2, 2014

Terpaksa!!



As salam.
Hari ni terpaksa dah aku ambik CRK..
Tewas aku!
Sebab yaya dengan dak Aish demam panas semalam..
Kalau aku yang demam takdenya aku nak cuti2 nih..
Memang paksa gagahkan jugak diri pegi kerja..

Korang tengokla ubat derang aku dapat semalam...
Berchenta aku nak bagi tuh..
Especially dak Aish yang payah sangat makan ubat..
Memang payah sangat okeh..
Dia siap sembur kat muka ko balik..
Sebab dia marah + dia tak nak!

Nasib la anak laki sorang dik oiii!

Sebab badan dia panas sangat..
Dia pun tak mo makan ubat..
Aku sumbatkan aje ubat montot..
Selesai keje aku..
Cepat je reduce panas dia..

Memang standby sekotak ubat montot tu kat peti ais..
Aku standby sekali yang kakcik Yaya..
Tapi mg dia lebih sikitla sebab Yaya dah besarkan?

Yaya dapat antibiotik untuk 7 hari..
Tonsil dia bengkak ngan merah..
Kompem pasal makan buah dokong banyak sangat nih..
Pastu kurang plak minum air putih..
Memang mendapatla..

Sekarang ni musim tau korang..
Kena banyak minum air putih..

Semoga anak2 aku cepat sembuh..

10 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

aah la kak
musim kann skrg ni..
bertabah buat kita yg jaga anak2 xsehat..
moga cepat sembuh!

Fuza Musa said... Reply Comment

Take care u.

Rai Ourkizuna said... Reply Comment

syafakillah Aish dengan Yaya.. Memang tak senang duduk kalau anak anak tak sihat.. Kita tak sihat boleh la nak gagah lagi..

syawalsimpsons said... Reply Comment

adoi banyaknya ubat kak...mmmm...musim kan sekarang..take a rest ye kakak

Allene said... Reply Comment

bnyknya ubat.. lemah semangat nak tgk nya...

gws kid... =)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said... Reply Comment

amin..moga anak2 sis cepat sembuh.

Aeen said... Reply Comment

semoga cepat sembuh dak aish n kakcik yaya...

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

semoga yaya & aish cepat sembuh yer sayang2.. risau skrg ni budak2 selalu demam2.. mungkin sebab cuaca jugak kan Rine..

LYAfrina said... Reply Comment

moga akak n aish dah sihat ye..

LYAfrina said... Reply Comment

moga akak n aish dah sihat ye..