U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 26, 2014

#Jemputan Raya ~ SKTM2

As salam

pun cerita tertangguh
sebab tak terkecthup...
 banyak sangat cerita raya yang belum sempat nak up
cara gebang tu macamkan banyak sangat jemputannya
miahaha

last 2 weeks sekolah aku organized jamuan raya
sekalian dengan majlis persaraan Pn. Zaiton
sepatutnya minggu pertama masuk sekolah lepas cuti raya tuh
derang dah nak buat tapi Pn.Zaiton plak tak free on that date..
so postponed ke next weekend..


bukan selalu ko pakai lelawa kan??
so harusla bebanyak sikit posingnya...
hahahaha

masa ni kakak takde sebab dia awal2 aku dah hanta ke sekolah
ada larian merdeka..
orang sibuk beropen house
sekolah ko sibuk nak exercise...
pfffttttt sangattttt!!!

AWAS!!!
entry ni memang banyak sangat gambar
sila ambik plastik kot2 korang loya2 nak muntah sebab menyampah tengok aksi posing2 kami
bahahahaha
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

haa...kan dah habaq tadi
posing...posing dan posing 
dalam kereta pun boleyyy!!!!

tempat jamuan raya SKTM2 diadakan..
di dewan terbuka SKTM2
alhamdulillah luas tempat..
so senang nak bergerak..

 jangan tertipu dengan kesopanan dan kesusilaan dak Aish
sekejapan je dia nak dok elok
selebihnya dia nempel banyak kat aku jek..
derrrr...stress ummi ko nak makan dik..
aku nak gi ambik makan pun dia dok nak suruh aku dokong...

*nangisbawahmeja

 banyak kali panggil dak Aish suruh pandang kamera
dia buat derkk jek...
haru!!


suasana hari raya gitewww..

makanan banyak...
tak cukup tangan nak ambik sekali harung sikit2
so aku ambik mee kari untuk aku
lontong untuk Yaya..

setel dah makan..
alhamdulillah..
lepas ni nak posing2 plak..
yeaaaaaahh!!!

tak cukup korum..
kakak takde belum sampai dari sekolah dia
dia datang pun pakai baju sekolah dia..
so takde la nak bergambar sangat..


bergambar dengan cikgu hanne (kiri) ngan cikgu ain musa 
memasing ada anak sorang...
aku je ada anak 2
ehhhh!!!!

tambah sorang lagi cikgu safiah...
so posing lagi..hahahah

selagi boleh....kekdahnya!!!

kakak2 dan adik2 yang bertugas di office SKTM2

with my ex PK 1..Pn Zaiton
yang diraikan untuk majlis persaraan hari ni..
selamat bersara Pn.Zaiton!!
kira boss akula nih...hahaha

with cik mek molek nina..
comeikan kawan aku nih..eheheh
Last week terlantar 2 hari kat hosp trengganu..
ada kursus Linus 4 hari kat sana
tapi tak sempat berkursus sebab pitam
12 botol air kena masuk..
keracunan makanan..
alhamdulillah dah kembali bertugas

aku nina dengan isteri cikgu irwan
isteri cikgu irwan ni yumi yang jaga dak Aish...
comelkan??
dua2 kawan aku ni orang kelate..
orang kelate ni memang comel2kan??

Comei dok kak ton???

Tetiba ai pun ngaku ai orang kelate...

*tangandibahumatakeatas

16 comments:

Fuza Musa said... Reply Comment

Baju raya cikgis glamer uols!
Gojes

LYAfrina said... Reply Comment

bila dh pakai lawa2 haruslah posing kan.. hehe
cantik2 masing2 pakai baju..time ni la nak melaram kan.. hehe

DYatie said... Reply Comment

Comey ny kak! Meriah raya sekolah.

Nad MamaZN said... Reply Comment

ahkak pun comey gak, lagi gojes lagi ada la.. :)
sapa sangka kan dah anak 4 tp menten lawa lagi, hehe..
haa bodek lebih dah ni kak
takde pape ke? hahaahahah! :P

lieyalatif said... Reply Comment

mmg cantik pun rin....serius lawa baju rin...lieya bekenan dgn padanan kaler hijau2 oren tu..nampak menyerlah tau dari jauh....

baju pn zaiton tu pun cantikjugak heheheh..cuci mate plak lieya ni tgk baju2 org heheehehe

NM03 said... Reply Comment

makin jelita kau chekgu!!!

LydSunshine said... Reply Comment

rin, perangai dak aish yg nak menempel je tu sama le dgn budak luth kalo pegi occasion apa2 atau family gathering pon. takleh dibawak ke majlis betul. heheh...

serius jgk kawan rin kena keracunan makanan tu kan. sampai doblas botol kena masuk air. bahaya.

Falsya said... Reply Comment

opkos la comellll..cantik akakkkk..hehe...

Julia Johari said... Reply Comment

Kenan sangat tgk baju raya cikgu ngan shawl...cantik lah ton warna...

eima said... Reply Comment

meriah nye jamuan kat sekolah ni utk cekgu cekgi je ek ....

ummi aqilah (LM) said... Reply Comment

Lip lap lip lap baju u rine. Lawanyaaa

Senyum dik aish tu kemain sweet. Comell

mami uyun said... Reply Comment

lama tak singgah sini.
makin cantik mama nya... ;)

♥ Mrs. Secretary ♥ said... Reply Comment

Meriahnya.. Amboi kemain posing yer.. berseri2 farah tengok.. =D

Nana said... Reply Comment

wah meriah santik2 baju seme

Si DauN CeRi said... Reply Comment

happening nyaaaaaaaa~ selalu teringin nak gi makan2 besar gini, tp jarang gila dpt jemputan. wakakakaka

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

cantik baju Rine, kena plak dengan kaler tudung plus make up u tu.. nampak mcm umur belasan tahun gittue :)