U Click Me...I Click U Back

Wednesday, August 6, 2014

Ini Namanya Rezeki Raya

As salam


actually BE yang aku dapat untuk tahun 2014 ni paling banyak berbanding dengan tahun sebelum2 ni..
lebih dari 30 BE kot setakat bulan 8 untuk tahun 2014
tu sebab aku malas dah nak kira..
ada yang aku dapat tapi tak blogkan sebab malas
hahahaha

duit terkumpul pun dah boleh beli 3 bungkus pampers dak Aish 
alhamdulillah...

terima kasih jugak kat korang2 yang sudi berkunjung kat blog entah hape2 aku nih
tanpa readers sapala Blog Chekgu Azrine kan??

sayang uols!!!

11 comments:

juelee said... Reply Comment

rezeki raya ni.. hehe tahniah... pasni boleh cash out

Nad MamaZN said... Reply Comment

tahun ni nuffnang sgt baek hati, hehe..
saya pun dpt rezki raya dr nuffnang jugak :P
tq kt akak gak sbb slalu terjah blog saya :)

Julia Johari said... Reply Comment

rezeki mencurah2 lg...keep blogging sis yeyyyy

athi FATHIYAH said... Reply Comment

boleh belanja2 ni:) heheh

syawalsimpsons said... Reply Comment

alhamdulillah...rezeki kan kakak

mama tisya said... Reply Comment

wah byk tu...tahniah

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

betul2 rejeki syawal ni Rine.. masyukkkkk hehehe.. i'll always support you to click2 on it :))

Falsya said... Reply Comment

Alhamdulillah..sama la kite kak..duit raya duit raya..hehehe..

eima said... Reply Comment

wahhhh ...
lps raya lagi byk yg masuk ye ... mmg rezeki ni

Naemah Umi said... Reply Comment

Alhamdulillah suke tgk BE byk tu...

Slmt hr raya maaf zahir batin ye :D

LydSunshine said... Reply Comment

sama la rin. tahun ni murah rezeki cpuv byk. tapi saya punye tak sebanyak rin. itu pon dah hepi sgt dah saya.

p/s ;- saya org pahang la rin. bukan org kelate.