U Click Me...I Click U Back

Friday, July 25, 2014

Salam Aidilfitri

As salam...

hari ni datang sekolah last day la sebelum menyambut aidilfitri
datang je sekolah tengok2 ramainya murid tak datang.
ada kelas yang hanya 2 orang murid sajok..
bia betik??
hahahaha

tapi cikgu2 wajib masuk ke kelas seperti biasa
biasala kan..
cikgu2 kot mana pun mesti masuk mengajar
tu tugas utama kami sebagai seorang cikgu..
gitewwww...

**********************************************

dikesempatan ini aku nak menyusun 10 jari...
memohon maaf kepada semua followers, readers and silent readers too..
jika ada entry2 aku yang menyinggung perasaan korang..(kot2 adala)
ampun maaf dipinta (extremely sincere)

dengan ucapan

v
v
v
v
v
v
v
v


untuk sesapa yang dah mula bergerak ke kampung halaman memasing..
drive safely..
semoga selamat sampai ke destinasi korang memasing ye..

aku akan gerak balik penang esk
ada sesapa orang penang??
mehla singgah pokok sena kepala batas, penang ye..





lama dah tak selfie tau..
siap bernyx (monte carlo)
bagila chance iols fefeling raya merah ang..ang!!!
auwwwwwww!!!
*gediks
cuma muka tembam tu memang dah tak boleh nak blah dah..
ai is redho ajela...uhuk

8 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

selamat hari raya kak...
maaf zahir batin :)

♥ Mrs. Secretary ♥ said... Reply Comment

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin yer...=D

MizzTina said... Reply Comment

SELAMAT HARI RAYA CEKGU.. =)

Ibu Dilah said... Reply Comment

Selamat hari raya sis.. maaf zahir batin..

single is better said... Reply Comment

selamat hari raya cikgu..eh, igtkan pokok sena kedah..hehe.:)

ameris said... Reply Comment

slmt hari raya rine. maap zahir batin yer...

ctmah said... Reply Comment

aaa.ngancam sis dgn monte carlo tu!hihi!anyway selamat hari raya sis. maaf zahir n batin

Zaza Abdul Latif said... Reply Comment

have a safe journey Rine..
Selamat hari raya aidilfitri :))
Ai balik melaka tahun ni.. kosong2 yer.. psstt cantik monte carlo tu :D