U Click Me...I Click U Back

Thursday, June 26, 2014

Pekena ABC Adalah Sangat Mabeles Bila Musim Panas

As salam..

alahai macam dah tak cukup kaki tangan dah nih..
hari ni kak cik Yaya pergi lawatan pun aku tak dapat nak tengok2kan dia sebelum pergi
kerja belambak kat pejabat..
kena buat relief cikgu2 yang tak dapat datang hari nie..
tugas baru untuk aku..
so memang terkial2 jugakla membuatnya sebab masih belum mahir..

abaikan cerita stress!!

fuhh..rasa nak gi carila petang nih..
hahahaha...
ubat sakit tekak
ni aku makan kat taman tasik titiwangsa..
lepas balik dari BNM tuh..
singgah sini bawak dak Aish jejalan...


aku dok sibuk nak pekena ABC
dia dok sibuk duduk kat sini kira mainan..
takde haih aku beli pun..
macam bola tuh banyak sangat dah kat umah..
takde dia sibuk nak main pong..
tapi jumpa je bola kat luar 
sibuk dok sebut "ball..ball"
nak suruh kita beli la tuh..
jangan dilayan sangat...


kak ngah ngan kak cik membedal rojak..
deme dua orang yang perabihkan..
aku just makan ABC tu sikit jek..


selebihnya layan mamat ni nak merayapan jek
aku risau betul sebab dia asyik nak menonong ke tasik tuh jek
jangan dik nangis tak berlagu ummi ko kalau jatuh dalam tasik tuh..
waaaaaaaa!!!!!

6 comments:

Allene said... Reply Comment

ahkak gojes ni, g taman pun nampak gojes...

lin tengah sakit tekak ni, pekena ABCD mmg best.. =D

TeacherAzimah said... Reply Comment

Amboi vouge tul ummi rine! Jeles arr dah anak 4 still vouge lg. camne nak hilangkn spare tyre kat perut i ni huhuh

Ayu Firzara said... Reply Comment

Hamboi kak...gambar mengancam!!!

athi FATHIYAH said... Reply Comment

ni untung ada anak2 dah besar. rajin dorang snap gambar ummie yer

safurara said... Reply Comment

kak.apesal nmpk sedap sgt ABC tu?

Falsya said... Reply Comment

Mmg maveles sgt laaaa kak rin panas3 kene abc..slurppppp!!..