U Click Me...I Click U Back

Tuesday, June 17, 2014

Nasi Lemak Marveles Hentian Plus Sebelah Serdang (Utara)

As salam..

ni JJCM last friday..
aku ada hal dekat Bangi nun..
so balik tu aku bawakla singgah anak2 aku makan kat sini
sebab derang memang suka sangat makan kat sini

first sekali cari je Hentian Sebelah Serdang
kalau korang lalu sini bawak2 la singgah ye..
serius nasi lemak dia tak cukup sebungkus bak hang!!
satu kedai je yang jual nasi lemak tu ye..
kedai dia tak banyak ada 3-4 je kalau aku tak silap...
korang pergi memang boleh nampak kedai mana yang jual nasi lemak..

actually kecik je tau RnR Serdang ni..
so jangan bayangkan macam RnR Tapah dan sebagainya..
hehehe

 aku snap dari dalam kereta jep..nak cover malu...hahaha

 inila rupanya nasi lemak yang menjadi pujaan hati ku itewww...

  ini pun pujaan hati jugak..ngeee
kenapa muka kakak tak semenggah nih...uhuk

 kak cik Yaya makan langsung tak jeling2 dah..
nampak sangat sedap tahap menangis tepi bucu katil
bahahaha

korang kalau nak pergi sini tak susah..
kalau lalu jalan lama dekat dengan KTM serdang
ada pintu masuk belah belakang..
kalau lalu hiway masuk jela RnR Serdang..
senang je kan??

17 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

kedai mana 1 kak? ke ada 1 kedai je jual nasi lemak ni? huhu, sori, tak pernah ke sini...

Nad MamaZN said... Reply Comment

kedai mana 1 kak? ke ada 1 kedai je jual nasi lemak ni? huhu, sori, tak pernah ke sini...

juelee said... Reply Comment

kedai mana ni? leh la nk try hihi susah jmpa ansi elmak sedap

Tina Othman said... Reply Comment

Lapar uwaaaa nampak mcm biasa2 je kan nasi lemak dia haih udah teringin pulak

Falsya said... Reply Comment

sedapnyeeeee....yeayyy tau dh hentian mana..kalau ke arah sana mmg harus singgah dulu..hehe

Anonymous said... Reply Comment

brapa sebungkus? [ameris]

Ika Chenta said... Reply Comment

tgk gambar pn dh terliur.. haishhh..

lieyalatif said... Reply Comment

ish rin ni..bab goda org no 1 tauuuuuu...lieya dah tergoda nie..takat serdang tak jauh pun heheheeh leh je nak pi terjah...mane tau kan nak tukar angin...lieya ni suke bekpes mcm2 tmepat so dpt ler tukar selera sesekali .....

Cik Puan Rara said... Reply Comment

kalau sy.mst makan 3 bungkus.hahahaha

Diana Rashid said... Reply Comment

gambar pun dh nampak sedap..:)

LYAfrina said... Reply Comment

mmg nmpk sedappp sgt

Fuza Musa said... Reply Comment

Tapau 10 bungkus!!

amal said... Reply Comment

lerrr.. saya dekat 4 thn dok serdang, nape x penah tau kewujudan nasik lemak sedap ni??

abylla amjah said... Reply Comment

Meh meh nak update.. nasi lemak dia dh maken power.. telor mata dia pon sedap.. brader sebelah jeling2.. last2 dtg tny gak "dik, yg lg sebungkus tu ad org punya tak?? Klo xde, sy nk boleh?".. kedai sbelah pon dh jual nasi lemak tapi tak gerak.. org sanggup duduk tunggu akak2 tu bungkus nasi lemak..

MOHD RIDZWAN said... Reply Comment

Hehehee....dkt tmpt sy niaga ni

MOHD RIDZWAN said... Reply Comment

Hehehe....dekat tmpt sy niaga ni

MOHD RIDZWAN said... Reply Comment

Hehehee....dkt tmpt sy niaga ni